Producatorul francez de articole de sport Lacoste si-a pierdut, in urma unui de-al doilea proces, drepturile de exclusivitate asupra celebrului sau logo, in favoarea unui cabinet de stomatologie englez care va folosi in continuare simbolul crocodilului, informeaza presa internationala.
The Dental Practice, un cabinet stomatologic din Cheltenham, Marea Britanie, a inceput sa foloseasca logo-ului ce infatiseaza un crocodil inca de la jumatatea anilor '90, insa a facut demersuri de inregistrare a siglei de abia in 2004.

Temandu-se ca celebrul lor logo ar putea sa fie confundat cu sigla cabinetului de stomatologie din Marea Britanie, marele producator francez a hotarat sa-si apere drepturile la tribunal.

In urma unei prime infatisari, care a avut loc in luna mai a anului trecut, judecatorul a decis in favoarea cabinetului stomatologic. Compania a facut recurs, dar actiunea sa a esuat din nou.

Unul dintre avocatii care au aparat in instanta cabinetul stomatologic s-a declarat surprins de agresivitatea producatorului de articole de sport, dar si de faptul ca o companie de talie mondiala s-a simtit amenintata de un simplu cabinet de stomatologie din provincie.

“Suntem foarte bucurosi ca situatia a fost clarificata, mai ales dupa un proces atat de lung. Nu consideram ca ne aflam in aceeasi piata cu Lacoste si nu intelegem de ce ne-am incomoda unul pe altul. Am ales simbolul crocodilului fara sa stam prea mult pe ganduri”, a declarat Tim Rumney, unul dintre medicii stomatologi ai cabinetului.

Lacoste va plati cabinetului stomatologic cheltuieli de judecata in valoare de 1.000 de lire sterline, la care se adauga inca alte 450, acestea din urma reprezentand costurile recursului.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri