Metrorex a obtinut, in anul 2007, venituri din publicitate in valoare de 2,2 milioane de lei (suma ce include si TVA), in crestere cu peste 10% fata de anul 2006, a declarat, luni, pentru NewsIn, Mariana Petre, director al departamentului Tehnologia Informatiei si Comunicare din cadrul Metrorex.
Pentru gestionarea spatiului de publicitate din interiorul metrourilor si a celui de pe peroane, Metrorex lucreaza in colaborare cu trei agentii de outdoor.

"In cursul anului 2007, publicitatea in metrou s-a realizat prin trei asocieri in participatiune, incheiate de Metrorex cu: S.C. Euromedia Group, Betacons si Lemon Design", a mai spus Mariana Petre.

Directorul departamentului Tehnologia Informatiei si Comunicare - Metrorex a declarat pentru NewsIn ca, in 2007, in locurile oferite de Metrorex a predominat publicitatea din domeniul bancar si din cel al bauturilor racoritoare.

"Publicitatea in metrou a acoperit domenii foarte variate cum ar fi: bauturi racoritoare, domeniul bancar, produse cosmetice, pensii private, detergenti etc.", a mai spus Mariana Petre.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri