Leo Burnett va realiza strategia de comunicare pentru lansarea catre publicul larg a brandului GE Money in Romania si integrarea celor trei branduri existente – Domenia Credit, Estima Finance si Motoractive Leasing - sub umbrela GE Money. Agentia va realiza atat campaniile de imagine, cat si campaniile pentru produsele companiei.

Grupul Leo Burnett gestioneaza si in prezent contul GE Money, componenta de relatii publice fiind deja in responsabilitatea agentiei The Practice, parte din grupul Leo Burnett, din luna februarie 2007. Astfel, grupul Leo Burnett va oferi sevicii de creatie, strategie, media, intreractiv si PR pentru GE Money.

Grupul Leo Burnett Romania, detinut minoritar de grupul de comunicare Publicis, are in portofoliu agentiile Leo Burnett&Target (agentie full-service), The Practice (agentie de relatii publice), 23 (shop de creatie), iLeo (servicii interactive) si Starcom (agentie de media). Printre clientii grupului se numara companii precum Orange, InBev, Procter & Gamble si Banca Romaneasca.

GE Money a intrat pe piata din Romania in trimestrul al treilea al anului 2006 prin achizitionarea a trei companii specializate in servicii financiare nebancare: Leasemart Holding BV (detinatoare a companiei Motoractive Leasing), Ralfi IFN SA (companie care ofera credite de consum sub numele Estima Finance) si Domenia Credit IFN SA.