Distinctia obtinuta vine la trei ani de la infiintarea Pleon ca o companie distincta, formata din agentia ECC KohtesKlewes si fosta filiala europeana a agentiei Brodeur. Din iunie 2004, data la care a fost lansata, agentia a ajuns la peste 1000 de angajati in 32 de state si un portofoliu ce acopera o mare parte din corporatiile europene de top.

Incepand cu lansarea din 2004, Pleon si-a extins domeniile de expertiza de la tehnologie si afaceri publice, la o gama mai larga de servicii care in prezent include managementul crizei si al riscului, CSR, domeniul financiar, healthcare si online PR.

Pleon ofera la nivel international servicii de consultanta, creative si de implementare de strategii pentru organizatiile publice si private. Agentia are 32 de filiale cu peste 1000 de angajati in 15 tari din Europa si agentii asociate in alte 10 tari din Europa, Orientul Apropiat si Africa. In Romania, Pleon este prezenta prin Pleon Graffiti, divizia de PR a agentiei Graffiti BBDO, afiliata din ianuarie 2006 la Pleon.