In noiembrie 2004, se lansa la Bucuresti prima “formatiune de eliberare a radioului” de sub imperiul comercialului. Din comandoul initial angajat in aceasta lupta, faceau parte Mihai Dobrovolschi, Liviu Mihaiu, Razvan Exarhu si Mihaela Radulescu. Intre timp, alte nume grele ale radioului romanesc, anume Marius Vintila, Ada Roseti si Vlad Craioveanu, s-au alaturat cu “arme si munitie” echipei Radio Guerrilla.

Daca initial, discursul noului post de radio a fost privit cu neincredere de concurenta, iata ca acum, dupa ce au fost facute publice rezultatele ultimului studiu al Asociatiei de Radio-Audienta, se poate spune ca Radio Guerrilla a avut dreptate, la numai 5 luni de la lansare acesta devansand concurenti cu state vechi pe piata radio. Astfel, categoria de public principala vizata, reprezentata de bucurestenii cu varste cuprinse intre 25 si 35 de ani, este dominata de Radio Guerrilla cu o cota de piata de 5,5%, urmata de Radio Romantic (4%), Radio Star (1,6%), Radio Total (1,5%) si InfoPro (0,2%), rezultate inregistrate de-a lungul intregii zile.

Intervalul orar 07:00-10:00, unde pot fi ascultate emisiunile “Guerrilla de Dimineata” (07:00-09:00), realizata de Mihai Dobrovolschi si Iulian Tanase precum si “Asta la revista presei, baby”, realizata de Liviu Mihaiu, este dominat de Radio Guerrilla cu o cota de piata de 4,1%, urmat de Radio Romantic (2,7%), Radio Star (0,7%), Radio Total (0,5%) si Info Pro (0,4%). Deloc intamplator, programele Radio Guerrilla sunt ascultate si de celelalte categorii de varsta, nu mai putin de 41.000 de bucuresteni cu varste mai mari de 11 ani vizitand zilnic frecventa 94,8 FM.