"Am ales sa lucram cu Leo Burnett pentru ca noi credem ca vor aduce un suflu nou comunicarii noastre; Petrom este un brand puternic, un brand romanesc si important pentru romani, iar propunerile agenþiei reflectã din plin valorile acestuia”, a declarat Dan Pazara, Director de Comunicare al Petrom.

Leo Burnett va realiza strategia de comunicare si comunicarea de tip ATL pentru Petrom, dar si campaniile de imagine si cele de produs pentru acest brand.

„Ne-am bucurat foarte mult cand am aflat ca am castigat acest cont. Am muncit mult si ne doream sa lucram impreuna. Acum ca Petrom face parte din portofoliul nostru de clienti, nu ne ramane decat sa construim un brand si mai puternic si mai valoros decat este in prezent”, a declarat Roxana Dumitru, Managing Director al Leo Burnett.

Citeste si:

Petrom este cea mai mare companie romaneasca de petrol si gaze, cu activitati in sectoarele Explorare si Productie, Rafinare si Produse Petrochimice, Gaze Naturale, precum si Comercializare. Petrom exploateaza rezerve de petrol si gaze estimate la 1 miliard barili echivalent petrol, are o capacitate maxima anuala de rafinare de 8 milioane tone si 593 de statii de distributie carburanti in Romania. Compania detine, de asemenea, o retea internationala de 211 benzinarii, localizate in Republica Moldova, Bulgaria si Serbia.

Leo Burnett este agentia de publicitate cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania, potrivit studiului AdMarket 2006 si cea mai buna agentie full-service de advertising, conform AdRating 2007, primul clasament al agentiilor de publicitate din Romania dupa criteriul performantei in afaceri.
Leo Burnett este detinatoarea titlului de Agentia Anului in ultimii 5 ani la Ad’Or, singura agentie romaneasca premiata la Euro–Effie si cea mai premiata agentie la Effie Awards Romania in cele patru editii ale festivalului.