Potrivit reprezentantilor thegroup, din totalul cifrei de afaceri pe care a inregistrat-o grupul in anul 2007, operatiunile cumulate ale agentiilor de media au totalizat peste 41 de milioane de euro, in crestere cu 73% fata de activitatea similara a anului 2006. De asemenea, activitatea de publicitate si relatii publice a inregistrat un volum de peste 10 milioane de euro, in crestere cu 149% fata de anul 2006.

Presedintele grupului, Zoltan Szigeti a mai precizat ca 60% din crestere se datoreaza clientilor nou adaugati in portofoliu.

CEO-ul thegroup, Mihaela Nicola, a declarat ca printre realizarile thegroup din anul 2007 se afla extinderea agentiei Media Investment in Bulgaria unde gestioneaza activitatea a patru clienti multinationali, lansarea platformei Petocuri.ro si evolutia agentiei New Media de la trei oameni si o cifra de afaceri de 49.000 de euro la 20 de oameni si o cifra de afaceri de peste 500.000 euro.

Citeste si:

Printre planurile thegroup pentru anul 2008 se afla consolidarea businessului existent si dezvoltarea organica a fiecarei agentii din grup, potrivit reprezentantilor thegroup.

Grupul, care a fost infiintat in anul 2005, a inregistrat o crestere a cifrei de afaceri similara si in anul 2006 fata de 2005. Astfel ca, acesta a realizat, in 2006, o cifra de afaceri de aproximativ 28 de milioane de euro, inregistrand o crestere cu 80% fata de rezultatele financiare ale anului precedent.

Trustul thegroup este cel mai mare grup independent de comunicare din Romania, infiintat in anul 2005 care cuprinde 13 agentii, printre care, Media Investment (agentie de media), BrandsTalk (agentie de creatie), Touch Communication (agentie de marketing direct), House of Media (agentie de media), Nicola Porter Novelli (agentie de relatii publice), My Media (agentie de dezvoltare si continut de programe pentru media), New Media (agentie de interactive, BT production, agentie de productie de materiale publicitare) si Q research (agentie de cercetare de piata).