"Prin aceasta analiza de piata vrem sa vedem daca putem gasi un furnizor de servicii care ne poate oferi ceva diferit care sa raspunda intereselor noastre dincolo de lucrurile pe care le stim deja", a explicat Lepadatu, potrivit NewsIn.

"Dupa aceasta analiza vom decide daca vom schimba sau nu agentia de media care se ocupa in prezent de contul nostru", a mai declarat ea. "Piata de publicitate in domeniul bancar este una dinamica si agitata."

Potrivit marketing managerului bancii, rezultatele analizei vor fi facute publice la sfarsitul lunii ianuarie, inceputul lunii februarie. Cristina Lepadatu a mai spus ca nu s-a hotarat inca daca va fi sau nu, un pitch pe partea de creatie.

Citeste si:

Partea de creatie si direct marketing a companiei este gestionata, in prezent, de agentiile Direct Marketing si The Sindicate. Contul de creatie al bancii a fost getionat anterior de Leo Burnett.

Banca Romaneasca este detinuta in proportie de 88,7% de catre National Bank of Greece (NBG), cel mai mare grup bancar elen, si in proportie de 10,17% de catre Banca Europeana pentru Reconstructie si Dezvoltare (BERD).