Potrivit reprezentantilor companiei specializata in solutii de publicitate indoor, Brand Management a virat in 2007 trei milioane de lei catre centrele comerciale din reteaua sa pentru chiriile spatiilor de expunere.
"Cererea cea mai mare, aproximativ 30%, este pentru inchirierea spatiilor de pe scarile rulante, acestea reprezentand cel mai preferat instrument de comunicare indoor datorita vizibilitatii excelente pe care o ofera", explica directorul de marketing si comunicare al Brand Management , Razvan Marincoi.

Acesta mai sustine ca sunt amenajate pentru publicitate indoor si diverse tipuri de panouri - light-frame-uri, people stoppere, totemuri, balustrade si usi de acces.

In prezent, Brand Management opereaza indoor advertising in 17 malluri din tara. "Dezvoltarea produselor de retail se dovedeste o afacere foarte banoasa si pe piata romaneasca datorita in principal cererii foarte ridicate pentru centre comerciale moderne care ofera consumatorilor numeroase oportunitati de petrecere a timpului liber. Printre clientii care au preferat publicitatea indoor in 2007 s-au numarat companiile multinationale, bancile si fondurile de pensii", adauga directorul Brand Management.

Citeste si:

Potrivit acestuia, datorita numarului foarte mare de vizitatori, mallurile reprezinta o modalitate foarte buna de comunicare pentru branduri din toate categoriile oferindu-le acestora posibilitatea de expunere in fata potentialilor clienti intr-un mediu relaxant.

Directorul Brand Management a adaugat ca mallurile reprezinta aproximativ 80% din cifra de afaceri a companiei, aceasta oferind totodata solutii de publicitate si in locatiile din centrele de afaceri. Din estimarile companiei, bugetele alocate indoor-ului au fost de aproximativ 5 milioane euro.