Omnicom Media Group Romania face parte din Omnicom Group si are ca actionari DDB Bucharest si TBWA/Merlin Bucharest. “OMG Romania se pozitioneaza ca platforma suport pentru dezvoltarea portofoliului de agentii de media full-service si de agentii de media specializate ale Omnicom Group”, a declarat Carmen Tanasie, CEO OMG Romania, la lansarea OMG in Romania.

Actiunile grupului Omnicom au inregistrat o crestere de 4% ieri dimineata la New York Stock Exchange, dupa ce au declarat castiguri puternice si o revenire neasteptata.

Omnicom Media Group reprezinta Divizia de servicii media a Omnicom Group Inc. si este lider in industria de marketing si comunicare pe piata mondiala, avand in portofoliul sau peste 5000 de clienti din peste 100 de tari.

Citeste si:

Rezultatele trimestriale ale Omnicom Media Group evidentiaza un profit ce a crescut anul trecut de la 277,2 milioane de dolari (190,9 milioane de euro) la 313,9 milioane de dolari (216,2 milioane de euro).

Astfel, venitul global a crescut cu 12,7%, ajungand la 3,63 de miliarde de dolari (2,5 miliarde de euro), din care 9,5% provin din Statele Unite si 16,3% din mediul international.

Cheltuielile folosite pentru comunicare servesc de cele mai multe ori ca barometru in a evidentia cat de prospera este o companie. Omnicom si alte companii mari din domeniu, cum este Interpublic Group, sunt cei mai buni indicatori economici tipici pentru aceasta, ei reprezentand branduri majore – Pepsi, AT&T, Anheuser-Busch.