Account Director al agentiei Graffiti BBDO din 2006, Tomescu detine o experienta relevanta in domeniul comunicarii. Aria sa de expertiza se intinde de la la jurnalism, PR, account developing si management si new business.

Mircea Tomescu a lucrat ca jurnalist in televiziune (Pro TV) si in presa scrisa (Jurnalul National) si ca PR & Communication Consultant in perioada 1998 – 2003. Cariera in publicitate si comunicare si-a inceput-o in 2003, la agentia Mercury Promotions, ca Account Manager.

In ultimii doi ani, a ocupat pozitia de Account Director la Graffiti BBDO, timp in care a contribuit la dezvoltarea unor conturi importante. Impreuna cu echipa, Tomescu a realizat proiecte de comunicare integrata premiate la cele mai prestigioase festivaluri din industrie.

In calitate de PR Director, Tomescu va coordona echipa Pleon Graffiti si va seta strategiile de dezvoltare a agentiei pe termen mediu si lung. Totodata, el va urmari sa abordeze o dimensiune noua si creativa a comunicarii in PR.

Citeste si:

“Nu cred ca PR-ul e o chestie sacra cu reguli imuabile si tipare rigide. Cred ca e vorba despre a sti sa spui povesti bune despre brandurile tale. Urasc sa devii previzibil si inrait in clisee precum administratorul de bloc care isi apara cu pretul vietii locul de parcare (va salut pe aceasta cale, dl Manole)”, a declarat Mircea Tomescu. "Cred ca venirea mea la Pleon are loc intr-un moment in care piata noastra trebuie sa dea dovada de curaj si viziune si sa se apropie mai mult de consumator printr-un act de comunicare autentic si mai creativ," a conchis el.

“Am ales un «om de-al casei», un profesionist din cadrul BBDO pentru functia de PR Director, pentru ca am ajuns la acel stadiu in care Grupul poate furniza resursele necesare de specialisti cu «viziune 360». Vorbesc despre acei specialisti care inteleg nevoile de business ale clientilor si care pot construi noi reguli ale comunicarii eficiente. Mircea va avea langa el o echipa puternica de profesionisti asa ca nu le sta nimic in cale sa realizeze multe proiecte interesante”, a declarat Dan Moraru, CEO BBDO Group Romania “As dori, de asemenea, sa-i multumim Lilianei Serban pentru aportul adus la evolutia Pleon Graffiti in ultimii doi ani” a adaugat Dan Moraru.

Mircea are 29 de ani si este absolvent al Scolii Superioare de Jurnalism si al Facultatii de Informatica.
Intre 2005 si 2008 PR Director la Pleon Graffit a fost Liliana Serban. Aceasta a decis ca incepand din februarie sa-si continue traseul profesional separat de Pleon.

Pleon Graffiti este divizia de PR a agentiei Graffiti BBDO, afiliata din ianuarie 2006 la Pleon, cea mai mare retea europeana de relatii publice, parte din reteaua Brodeur/Pleon Worldwide si parte a Omnicom. Echipa Pleon Graffiti numara 14 specialisti in PR, care furnizeaza clientilor agentiei servicii de corporate PR, brand PR, managementul situatiilor de criza, servicii de comunicare pentru managementul schimbarii si public affairs. Printre clientii agentiei se numara Pepsi, Automobile Dacia, Renault Nissan, Allianz-Tiriac Pensii Private, Henkel, Wrigley, Scandia Sibiu, Schlumberger, Egger, Chronolik.