Marketerii vor cheltui la decernarea premiilor Oscar de anul acesta aproximativ 1,6 milioane de dolari (1,09 milioane euro) pentru fiecare 30 de secunde destinate reclamelor din pauzele publicitare, potrivit New York Times. Acestia trateaza showul ca si cum ar fi un Super Bowl (cel mai important meci din fotbalul american), cand spectatorii au acordat mai multa atentie reclamelor, pentru ca se asteptau ca aceste spoturi sa fie cele mai bune de pe Madison Avenue.

Potrivit Fox News Corp, costurile pentru un spot de 30 de secunde la ultimul Super Bowl au fost de aproximativ 2,7 milioane de dolari (1,8 milioane euro).

Unul dintre publicitarii prezenti la Oscarul de anul acesta este J. C. Penney, care se va folosi de spotul sau pentru a lansa o linie de haine si de bunuri casnice, ce va fi prezentata in parteneriat cu Polo Ralph Lauren. Asadar, evenimentul nu mai este dedicat celor mai bune filme si celor mai buni actori, ci reclamelor difuzate in timpul pauzelor.

Citeste si:

Vor exista pe parcursul Oscarului reclame marca Coca-Cola, General Motors, L'Oreal si Procter & Gamble, ce apartin Walt Disney Company, a retelei ABC.

Din campania inaugurata de MasterCard in asociatie cu McCann Erickson - “Priceless Search”, se regasesc MRM Worldwide si GSD&M's Idea City, o subdivizie Omnicom Group, iar campania Dove este sustinuta de Ogilvy & Mather Worldwide .