Sponsorii televiziunii ABC, postul de televiziune care detine exclusivitate pentru difuzarea premiilor Oscar din data de 24 februarie, s-au decis ca anul acesta evenimentul sa nu fie un loc al reclamelor vechi.
Marketerii vor cheltui la decernarea premiilor Oscar de anul acesta aproximativ 1,6 milioane de dolari (1,09 milioane euro) pentru fiecare 30 de secunde destinate reclamelor din pauzele publicitare, potrivit New York Times. Acestia trateaza showul ca si cum ar fi un Super Bowl (cel mai important meci din fotbalul american), cand spectatorii au acordat mai multa atentie reclamelor, pentru ca se asteptau ca aceste spoturi sa fie cele mai bune de pe Madison Avenue.

Potrivit Fox News Corp, costurile pentru un spot de 30 de secunde la ultimul Super Bowl au fost de aproximativ 2,7 milioane de dolari (1,8 milioane euro).

Unul dintre publicitarii prezenti la Oscarul de anul acesta este J. C. Penney, care se va folosi de spotul sau pentru a lansa o linie de haine si de bunuri casnice, ce va fi prezentata in parteneriat cu Polo Ralph Lauren. Asadar, evenimentul nu mai este dedicat celor mai bune filme si celor mai buni actori, ci reclamelor difuzate in timpul pauzelor.

Vor exista pe parcursul Oscarului reclame marca Coca-Cola, General Motors, L'Oreal si Procter & Gamble, ce apartin Walt Disney Company, a retelei ABC.

Din campania inaugurata de MasterCard in asociatie cu McCann Erickson - “Priceless Search”, se regasesc MRM Worldwide si GSD&M's Idea City, o subdivizie Omnicom Group, iar campania Dove este sustinuta de Ogilvy & Mather Worldwide .




Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri