Conducerea cotidianului american "The New York Times" a concediat joi 100 de oameni din redactia sa, motivul fiind confruntarea din ultima perioada cu situatii financiare dificile cauzate, in principal, de scaderea veniturilor publicitare.
Editorul executiv al "The New York Times", Bill Keller, a anuntat ca publicatia a concediat 100 de jurnalisti si angajati din personalul administrativ si ca nu va mai face angajari in urmatoarea perioada.

"Este evident ca redactia trebuie sa reduca tot mai mult cheltuielile pentru a ajuta publisherul si The Times Company sa faca fata dificultatilor financiare cu care se confrunta industria noastra", a explicat Keller, in editia de joi a ziarului.

Editorul a tinut totusi sa precizeze ca reducerea de personal nu e semn ca ziarul ia in calcul o posibila vanzare.

"The New York Times" are 1332 de angajati, un numar record pentru istoria ziarului, niciun alt cotidian american neavand mai mult de 900 de angajati.

Tot mai multe ziare americane si europene se confrunta in ultima perioada cu situatii financiare dificile cauzate, in principal, de scaderea veniturilor publicitare. Potrivit specialistilor, fenomenul este provocat de dezvoltarea internetului si a interesului crescand al publicitarilor pentru mediul online.

Cel mai vandut ziar din SUA, "USA Today", anuntase, la inceputul lunii noiembrie, 2007, ca va renunta la 9% dintre jurnalistii echipei sale, adica 45 de ziaristi, din cauza scaderii veniturilor publicatiei.

Ziarul este detinut de The New York Times Company care are in portofoliu alte 15 publicatii, printre care "International Herald Tribune" si "The Boston Globe".

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri