Pe data de 27 februarie va avea loc a doua editie a evenimentului Digital Marketing Forum, singurul eveniment dedicat marketingului online si mobil din Romania. Evenimentul va avea loc la JW Marriott Bucharest Grand Hotel si va reuni 10 profesionisti internationali in new media, marketing digital si branding.
Invitat special in cadrul evenimentului este Wim Vermulen, Director of Digital Innovation pentru Ogilvy Group, care vine cu 18 ani de experienta in publicitate, marketing si Internet. Wim va sustine o prezentare in cadrul primei sesiuni Digital Marketing Forum, sesiune care va fi dedicata evolutiei marketingului sub influenta noilor media.

Alaturi de Wim va lua cuvantul Filip Pieczynski, Director of International Operations Department in cadrul Gemius International. Filip este responsabil pentru dezvoltarea agentiei de cercetare online Gemius SA iar in calitate de Director al Departamentului de Operatiuni Internationale, supervizeaza toate birourile internationale Gemius.

Pentru prima data in Romania, presedintele IAB Europa va fi prezent la Digital Marketing Forum, pentru a sustine o prezentare in cea de-a doua sesiune a evenimentului, unde se va vorbi despre importanta pe care marketingul digital o are in comunicarea actuala. Alain Heureux are o experienta de peste 20 de ani in domeniu, punand bazele a numeroase companii pe tot cuprinsul Europei, companii precum grupul CPM, specializat in field-marketing, marketing direct si vanzari sau o agentie web numita Virtuology, activa in Bruxelles, Londra si Paris.

De asemenea, in cadrul evenimentului va fi reprezentata una dintre cele mai importante agentii de branding din lume, Landor. Alexander Schoenfeld, Creative Director in cadrul companiei Landor Hamburg, are 20 de ani de experienta in design si branding si a lucrat pentru branduri puternice precum Mercedes-Benz, Volkswagen, Nestle, Deutsche Telekom, Panasonic sau Warner Brothers.

Evenimentul va gazdui si o dezbatere la care vor lua parte profesionisti in new media din Europa Centrala si de Est, fiind reprezentate tari precum Serbia, Polonia, Bulgaria, Unagria si Slovacia. Printre invitati se numara Andjelija Kovac Striko, Marketing Manager of Neogen d.o.o. (Serbia), Filip Pieczynski, Director of International Operations Department, Gemius SA (Polonia), Elena Lazarova, BU Manager, Neogen (Bulgaria), Csanád Bánhegyi, Search Marketing Expert, Carnation (Ungaria) si Jan Sifra, Marketing & Communication Manager, eTarget (Slovacia).

Nir Manor este CEO al companiei Onmax si revine pentru a doua oara in Romania, dupa ce in iarna anului trecut a participat in cadrul evenimentului NetCamp. Printre clientii pentru care a lucrat Nir se numara Coca Cola, Tuborg, Carlsberg, Prigat, Sano, Adidas, L'Oreal.

Odysseas Ntotsikas, fondator si Managing Director Thinkdigital va lua cuvantul in cadrul sesiunii dedicate studiilor de caz. Thinkdigital este una dintre cele mai importante retele de Advertising din Europa si a fost lansata la sfarsitul anului 2006, devenind foarte rapid cea mai mare retea de advertising din Grecia. In Romania, Thinkdigital a fost lansat la inceputul acestui an.

Evenimentul este organizat de Evensys, companie cu 2 ani de experienta in organizarea de evenimente si meeting-uri corporate. Evensys este specializata numai pe dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii si acopera trei domenii de activitate: Marketing si Internet, Real Estate si Financiar. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale care privesc atat industria de business locala cat si din Europa Centrala si de Est.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri