Cei doi invitati, Andrei Chirica (PR Coordinator Next Advertising) si Antonio Eram (WeBlog.ro) vor intra in dialog cu participantii pentru a discuta despre blog, ca instrument al noilor media, folosit din ce in ce mai mult pentru a crea o imagine personala sau corporatista cat mai deschisa si cat mai in ton cu cererile si obisnuintele actuale ale consumatorilor.

„Este oare blogul doar o moda trecatoare? Putem spune că lipsa unui astfel de mijloc de comunicare in Relatii Publice are ca si consecinta pierderea contactului cu un anumit public vizat? Pornind de la aceste intrebari am decis sa aruncam o privire si asupra acestui subiect pentru prima editie PR Tea din acest an. Faptul ca in lume apar aproximativ 75 000 de bloguri zilnic, ceea ce inseamna ca in fiecare secunda cineva isi face un blog, ne-a convins ca tema abordata este necesara si poate reprezenta un avantaj pentru studentii la comunicare si relatii publice sau tinerii practicieni care trebuie sa fie la curent cu tendintele de ultima ora ale domeniului in care doresc sa activeze”, a declarat Ioana Dordea, coordonator PR Tea.

Evenimentul PR Tea este organizat de PRIME Romania, Asociatia Studentilor la Relatii Publice si Comunicare cu sprijinul Carturesti, editura Polirom, Sapte Seri, Compact, Metropotam, Wall-Street & 9AM, Studentie.ro, IQads, Student FM si Smart FM. Mai multe detalii puteti obtine pe blogul www.prtea.wordpress.com.

PRIME Romania reprezinta filiala romana a Asociatiei Studentilor la Relatii Publice si Comunicare din Europa, prezenta in peste 10 tari, cu peste 200 de membri. Valorile PRIME se regasesc in valorile comunicarii: profesionalism, initiativa, motivare, deschidere si creativitate. PRIME Romania poseda o experienta de peste 7 ani in crearea viitorilor specialisti in Comunicare si Relatii Publice, deruland proiecte dedicate studentilor si facilitand accesul acestora pe piata specializata.