“Ne-am dori sa colaboram si cu alte ONG-uri care lupta pentru cauze frumoase si juste, cum este si cazul World Vision. Si asta pentru ca satisfactia profesionala - si chiar si personala - de a ajuta prin munca noastra, de consultanti de PR, ca aceste cauze sa-si gaseasca loc in mintea si inima publicului este enorma”, ne-a declarat Gabriela Lungu.

The Practice va oferi servicii de relatii publice atat pentru comunicarea brand-ului World Vision, cat si pentru comunicarea unui amplu proiect de strangere de fonduri dezvoltat de organizatie in tara noastra..

World Vision Romania este o organizatie crestina, care pledeaza pentru cauza copiilor defavorizati din Romania si desfasoara programe de interventie umanitara in situatii de urgenta. Programele si proiectele implementate de organizatie au in centrul activitatilor copiii, familiile acestora si comunitatile din care fac parte. Organizatia World Vision Romania este partenera a World Vision International, prezenta in peste 100 de tari din intreaga lume. Inca din 1990, World Vision Romania este o prezenta constanta in domeniul protectiei copilului si al dezvoltarii comunitare. In Romania, World Vision isi desfasoara activitatea in municipiul Bucuresti si judetele Cluj, Constanta, Dolj, Ialomita, Iasi, Timis si Valcea.

“Anul acesta vom derula proiecte noi cu obiective ambitioase; de aceea avem nevoie de un partener de incredere, care sa demostreze dedicare si creativitate pentru proiectele noastre. Referintele excelente ale agentiei si experienta anterioara a membrilor echipei in activitatea specifica ONG-urilor ne-au determinat sa alegem THE PRACTICE pentru a ne fi alaturi ca partener strategic de PR”, a declarat Violeta Moisa, Director Marketing World Vision Romania.

Citeste si:

THE PRACTICE ofera pentru World Vision Romania servicii specializate de PR precum consultanta strategica, relationare cu liderii de opinie, favorabilitate si vizibilitate media etc. Pana in prezent, agentia a elaborat strategia de comunicare a unui amplu proiect de strangere de fonduri care se va lansa in aceasta primavara. De asemenea, THE PRACTICE a parcurs deja primele etape in pozitionarea World Vision Romania ca expert in problemele legate de protectia copiilor defavorizati prin comunicarea de studii si cercetari in domeniu realizate de catre organizatie.

“Am lucrat patru ani in organizatii neguvernamentale si m-am bucurat sa pot lucra din nou pentru un ONG important, cum este World Vision Romania, de data aceasta din perspectiva unui consultant extern. Am intalnit de partea Clientului niste oameni deschisi la recomandarile agentiei, care inteleg foarte bine specificul muncii de PR, cu care colaboram excelent. Impreuna ne mandrim deja cu rezultate foarte bune”, a adaugat Stefania Stavrositu, Junior Partner The Practice.

Echipa de consultanti care asigura managementul contului World Vision Romania este formata din Madalina Nastase – Consultant si Stefania Stavrositu – Junior Partner.

Agentia The Practice – part of Publicis Consultants | Worldwide este o companie de consultanta in relatii publice axata puternic pe strategie si creativitate, dedicata construirii si protejarii celor mai de succes branduri din Romania, fie ele locale sau internationale. The Practice lucreaza cu clientii sai in baza unor parteneriate pe termen lung, in viziunea specialistilor companiei acesta fiind modul de lucru cel mai eficient cu o agentie de relatii publice. Pe plan local, agentia este parte din Leo Burnett Group, unul dintre cele mai importante si mai apreciate grupuri de comunicare din Romania. Agentia este totodata partenerul exclusiv in Romania al Publicis Consultants | Worldwide, reteaua internationala de consultanta in comunicare corporativa si strategii de relatii publice a Publicis Groupe.