“Dupa 13 ani de activitate am considerat ca se impune o noua identitate vizuala, care sa transmita mai bine filosofia companiei. Logo-ul transmite putere si experienta, iar sloganul exprima cat se poate de clar unul dintre obiectivele esentiale ale relatiilor publice, reputatia”, a declarat Alexandru Paius, Senior Partner IMAGE.

“De ce ne place noul logo? Fontul special cu care e scris numele IMAGE, patratul - simbol al echilibrului, al puterii de a realiza ceea ce ti-ai propus, rosu - pasiunea pentru ceea ce faci, dorinta de a te recreea permanent… toate aceste elemente exprima grafic ceea ce suntem zi de zi. In plus, sloganul “Building reputation since 1995” sintetizeaza activitatea noastra de pana acum, fiind in acelasi timp promisiunea IMAGE pentru viitor”, a declarat Iulia Tanase, Managing Partner IMAGE.

Noua identitate vizuala a IMAGE a fost realizata de catre agentia de creatie Logo Bigger.

Citeste si:

IMAGE este o companie de relatii publice independenta, cu o activitate de 13 ani
pe piata din Romania si este membru fondator al Clubului Companiilor de Relatii Publice. Agentia acopera cele mai importante servicii din zona relatiilor publice, de la relatii media, managementul evenimentelor si al situatiilor de criza, pana la comunicarea corporatista si de produs sau relatiile cu comunitatea.

IMAGE s-a mentinut permanent in topul agentiilor de PR din Romania datorita portofoliului de clienti, rezultatelor financiare si notorietatii proiectelor de comunicare realizate.

IMAGE ofera si in prezent servicii de consultanta pentru companiile cu care a derulat primele campanii de comunicare la mijlocul anilor ’90, printre clientii actuali ai agentiei numarindu-se companiile Philip Morris, Coca-Cola Romania, Coca-Cola Hellenic, Arctic, ProLogis, Ursus, Danone, Expotek, Nara Camicie.