Agentia de PR Media Pozitiv si-a anuntat noua directie de dezvoltare: pozitionarea ca agentie full-service, cu componenta de branding. Noua strategie este sustinuta de o investitie de 20.000 de euro, suma canalizata spre resurse umane, echipament, software, dezvoltare profesionala si self-marketing.
“Inainte de repozitionare ofeream strict servicii de PR. Clientii incepeau, insa, sa ne ceara tot mai des servicii de creatie, de printing, media buying - astfel incat nu mai puteam lasa oportunitatile sa ne scape. La inceput mi-a fost un pic teama: sunt un comunicator pur si nu am avut tangente cu brandingul, decat prin autodidacticism”, ne-a declarat Rares Petrisor (foto), general manager Media Pozitiv.

Dupa ce a luat decizia sa isi extinda agentia, in martie 2007 Petrisor l-a cooptat in echipa pe Gabi Dumitru, fost general manager la Humanitas Multimedia. Dumitru se ocupa de partea de branding si a adus dupa el clienti noi, printre care Humanitas si Casa Regala a Romaniei.

Noua directie a agentiei era deja trasata. Rares Petrisor a continuat sa investeasca in echipament, software, oameni si dezvoltare profesionala, in total 20.000 de euro. “Dar aceasta investitie a meritat: cifra de afaceri (cumulata cu noile accounturi) a fost de aproape 500000 EUR. Aceasta crestere spectaculoasa nu va putea fi mentinuta in 2008, insa mizam pe cel putin 10% crestere a veniturilor. Poate vom avea si ceva profit”, a spus Petrisor.

“2008 a insemnat si o regandire a imaginii Media Pozitiv: investim mai mult timp (si bani, cateodata) in promovarea noastra, in rafinarea serviciilor. Media Pozitiv este astazi o agentie foarte speciala care, alege sa aiba clienti putini, dar pentru care ofera tot ce este mai bun. Cand marja de profit este foarte mica - inclusiv in cazul nostru - diferenta o poate face numai calitatea serviciilor. Iar la noi «best effort» inseamna «best quality»”, a adaugat seful Media Pozitiv.

Media Pozitiv ofera in prezent servicii variate, de la comunicare vizuala sau in diverse medii interactive si pana la PR, media relations, campanii mixte de comunicare (PR si marketing), studii de piata. Printre clientii agentiei se numara Crucea Rosie Romania, FOCUS – Centrul Roman pentru Copii Disparuti si Exploatati Sexual, Ambasada Frantei in Romania, Lexmark, Check Point Software Technologies, Omnilogic, Omnitoys, BCR Erste, Grupul Editorial Humanitas.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri