Dupa o selectie destul de alambicata si cu multe surprize de toate chipurile de la competitie laxa (pentru Young Creatives) pana la competitie stransa pentru studentii aplicanti la Cannes Academy , avem, in fine, prima generatie de tineri care va reprezenta Romania la Cannes.

La Young Creatives sectiunea cyber , competitie pentru cei pana in 28 de ani, am avut o echipa eligibila din 3. Din fericire, setul de lucrari propus de echipa Mihai Gongu copywriter, Vali Chincisan web designer a fost salutat de presedintele juriului, Liviu David. El e un nume reputat al comunicarii romanesti, activand azi in cadrul Ogilvy Interactive, Sydney.

"Echipa a facut treaba destul de buna. Adica, desi executia nu e dintre cele mai rafinate (problema majoritatii graficienilor si art directorilor din Romania), conceptul e foarte bun. Probabil ca asa as fi abordat si eu subiectul: simplu, plecand de la elemente de Internet. Copywriterul e bun. Se vede din CV-ul lui ca valideaza recompensele lucru care, daca esti bun, nu e deloc rau", a comentat David.


PERSPECTIVA.
Lucrarea ce ne propune sa privim lucrurile dintr-o alta perspectiva


Intr-adevar, Mihai Gongu e finalist la Magdalena Festival, o alta competitie, de data aceasta pentru tinerii creativi din Europa Centrala si de Est. Cu un spirit al competitiei bine crescut, la 24 de ani, absolventul de Cibernetica Mihai Gongu, actualmente copywriter la Graffiti, are in spate un palmares cel putin interesant: nominalizari la Golden Drum (radio), plus premii si nominalizari la competitii si festivaluri locale. Vali Chincisan, absolvent al Universitatii de Arte, are un palmares pe masura coechipierului sau: www.2020.ro, www.underconstruct.com, www.galerianoua.ro sunt cateva site-uri care vorbesc despre proiectele lui.

Mai mult, lucrarile lui pe teme de grafica pot fi vazute la Galeria Posibila exact in perioada in care Vali se va afla in focurile competitiei de la Cannes.

"Nu mergem doar sa participam. Mergem sa castigam", a fost comentariul celor doi aspiranti la titlul de Young Creatives competitia pe natiuni. Din motive de impact, am ales sa va lasam placerea descoperirii solutiei lor, pentru comunicarea chipului tinerei Romanii prin expunerea ei pe Net, la www.jurnalul.ro, acolo unde veti descoperi aplicatiile finalistilor si ale castigatorilor pentru ambele sectiuni.


STUDENTUL ANULUI: Munca nu e rusinoasa

STUDENTUL ANULUI.
In urma unei competitii care in prima faza a avut lucrari extrem de slabe, motiv pentru care deadline-ul s-a prelungit, s-a deliberat furtunos in alegerea a trei finalisti dupa trimiterea unei noi runde de lucrari, mai consistente si mai coerente. Fara sa intre pe lista scurta, au atras atentia membrilor juriului lucrarile lui Adrian Bunbu si Costin Radu, pe care le veti putea descoperi pe pagina de web a Jurnalului. Cel care a castigat "Studentul Anului" e Sorin Liurea. La doar 22 de ani, Sorin studiaza la Facultatea de Jurnalism, fiind, dupa spusele decanului, "o minte stralucita. Rationamentul lucrarilor lui, rotunde, inchegate, neprafuite si extrem de oneste, o confirma. Recent admis la cea mai reputata scoala de comunicare din Suedia, Sorin a ales sa lase locul lui urmatorului candidat pe lista favoritilor. Astfel, cel care va reprezenta studentia romana la prestigioasa academie este Vlad Lazar, masterand la Academia de Teatru si Film. Adica un tanar cu umor, inteligent, pozitiv in atitudine si cu un discurs coerent in engleza, un aspect deloc neglijabil daca ne gandim la conversatiile academice de la Cannes.

Multumim sponsorilor, de la Zapp la Codecs si de la Sprite la Blue Air, pentru ca au facut posibil acest proiect, alaturi de Jurnalul.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri