Cea mai noua forma de publicitate indoor de pe piata romaneasca, "reclama din oglinda" asigura un procentaj de recall mai mare decat al unui print publicitar stradal obisnuit.
"Surprinderea consumatorului intr-un moment de maxima atentie, atunci cand se priveste in oglinda, asigura un procentaj de recall (de recunoastere a reclamei) de 60% pana la 80%, cu mult mai mare decat al unui billboard obisnuit. D inamismul expunerii mesajelor transforma un display static intr-unul interactiv marind astfel impactul asupra consumatorului", a declarat Simona Opris, Business Development Manager la agentia Casia Communications.

Sistemul AddMirror, distribuit in Romania de Casia Communications, are un impact vizual puternic, garantand astfel receptarea mesajului de catre public, iar locatiile premium in care este amplasat inregistreaza un trafic zilnic de aproximativ 4500 de persoane.

AddMirror este un suport ce permite amplasarea printurilor publicitare in spatele unei oglinzi, afisarea acestora fiind posibila datorita unui sistem electronic care foloseste neoane fluorescente. Sistemul AdMirror consta in sase printuri care contin reclame de format A4. Cele sase reclame se afiseaza succesiv, la intervale de timp stabilite de la un panou de comanda aflat in interiorul display-ului din oglinda.

AddMirror este amplasat in peste 52 de locatii din Capitala, acestea fiind selectionate astfel incat sa asigure o targetare precisa a publicului in functie de venit, statut social si stil de viata. Amplasarea in toalete de gen permite o comunicare flexibila si adaptata specificului publicului feminin si masculin.
Conceptul ADDMIRROR, "reclama din oglinda", functioneaza in Marea Britanie inca din iulie 2005, reusind pana in 2007 sa fie prezent in 600 de locatii din Londra si se estimeaza ca el va ajunge in peste 3.000 de locatii din Marea Britanie pana la sfarsitul acestui an.

Agentia Cassia Communications, care a introdus in Romania sistemul AdMirror estimeaza venituri de 250.000 de euro in 2008, si o crestere de cel putin 50% a cifrei de afaceri in 2009.

"Am montat in jur de 100 de sisteme doar in Bucuresti iar pana la sfarsitul anului ne vom extinde prin sistem de franciza si in principalele orase din tara, ca Brasov, Timisoara, Constanta, Iasi, Bacau. N-am centralizat veniturile pe 2007, pentru ca abia ne-am lansat, insa asteptam ca la sfarsitul acestui an sa avem o cifra de afaceri de circa 250.000 de euro si un profit de 30.000 de euro", a afirmat Simona Opris.
Cassia Communications este o agentie de publicitate infiintata in 2006.

Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri