PosterTV si-a amplasat deja in Bucuresti Mall 25 de ecrane tip “portrait”, care vor afisa reclame alternate cu programe de divertisment si informare. Ecranele sunt plasate in galeriile comerciale, in punctele cu cea mai larga deschidere catre vizitatori.

“In calitate de profesionisti in vanzarea de spatiu publicitar, vom valorifica la maximum atu-urile pe care Bucuresti Mall le detine in relatia cu piata de media si de publicitate. Faptul ca Bucuresti Mall acopera o nisa extrem de interesanta din punctul de vedere al consumatorilor de spatiu publicitar – cea a unui public de calitate, dinamic si tanar, cu decizie si putere de cumpare – este unul din argumentele forte ale acestui centru comercial.” a spus Mugur Ionescu, director de vanzari, Monopoly Media.

Potrivit lui Ionescu, principalii clienti ai retelelor digitale singage sunt jucatorii din FMCG. Alti consumatori importanti apartin domeniului auto, serviciilor financiar-bancare, telecomului, sau domeniului imobiliar.

Monopoly Media a atins in 2007 o cifra de afaceri de 1,8 milioane de euro, care este asteptata sa creasca anul acesta cu peste 60%, pana la trei milioane de euro.

Citeste si:

Eficienta mesajelor publicitare transmise de PosterTV se refera la faptul ca mesajul publicitar este distribuit exact acolo unde cererea se intalneste cu oferta, la locul luarii deciziei de cumparare. Difuzarea publicitatii se face in “loop time” (bucla) la o frecventa de 4, 8 si 12 minute, in functie de comportamentul cumparatorilor din anumite zone.

PosterTV este unul din cele opt canale digitale ale retelei Monopoly si functioneaza pe principiul unei televiziuni digitale cu circuit inchis. Pe langa Bucuresti Mall, mai exista ecrane PosterTV si in Plaza Romania, Mures Mall, Promenada Mall, Emil Mall, Euromall, Lotus Market, supermarketurile Carrefour si Cora si in aeroportul Henri Coanda.

Compania Monopoly Media este prezenta pe piata romaneasca de media de mai bine de 15 ani si activa pe piata de indoor din anul 2004. Monopoly Media foloseste conceptul “in-store tv” – publicitate si continut informational transmis digital in retea la punctul de vanzare din marile supermarketuri - dezvoltandu-l si adaptandu-l la alte medii, precum: aeroport, centre comerciale, saloane cosmetice, clinici medicale, baruri&pub-uri, trenuri intercity, inmedio etc.

Compania detine o retea de peste 2500 de ecrane in 54 de orase in Carrefour, Cora, Billa, Kaufland, Real, Artima, Pic, Plaza Romania, Bucuresti Mall, City Mall, Metro, BRD, baruri si puburi, McDonald’s, clinici medicale, saloane de infrumusetare, CFR, FunLand, Sensiblu, aeroporturi, Inmedio etc;