Subiectele Conferintelor sunt alese astfel incat sa ofere informatii complete despre cum poate fi obtinuta performanta in domeniul comunicarii. Participantilor li se vor da exemple concrete de strategii de comunicare sau ponturi pe care nu le pot gasi in manuale.

Fiecare zi de Conferinte este impartita pe 3 categorii:

I. “Laboratoare de disectie” (intre orele 12.00-14.00). Aici, invitatii vor analiza o serie de campanii celebre si toate etapele prin care au trecut: de la planificarea strategica la tactici si la rezultatele obtinute. Scopul acestor “laboratoare” este sa le ofere participantilor inspiratie si sa ii invete sa gandeasca in mod corect o campanie de comunicare.

In prima zi (marti, 15 aprilie) vor fi analizate campanii de advertising comercial versus campanii de advertising social. In cea de-a doua (miercuri, 16 aprilie) vom analiza campanii de PR comercial versus campanii de PR politic.

II. Intalniri cu personalitati de top si incursiuni in culise (intre orele 14.30-16.30). La mijlocul fiecarei zile de Conferinte vor avea loc intalniri cu personalitati de varf din zona comerciala sau cea politica.

“Managerii despre CSR: cat e adevar, cat e manipulare?” (15 aprilie)

Sunt invitati la o discutie despre CSR (Responsabilitatea Sociala a Companiilor) manageri din companii de top. Conferinta este deosebita pentru ca, de obicei, despre programele de CSR vorbesc doar responsabilii de comunicare. In schimb, aici i-am invitat chiar pe cei care iau deciziile majore sa vorbeasca despre cat de mult cred in CSR si cum se impaca astfel de programe cu alte obiective de afaceri.

“Stampila de pe frunte - primul pas spre nemurirea politica” (16 aprilie)
La acesta Conferinta am invitat o serie de personalitati politice marcante, pentru a discuta despre gestionarea crizelor de imagine. Vom analiza exemple concrete ale unor astfel de crize, vom vedea care a fost strategia de raspuns, ce rezultate a avut ea, si ce se poate invata din fiecare.

Citeste si:

III. Intalniri pentru largirea orizontului de cunoastere (intre orele 17.00-19.00). Fiecare zi de Conferinte se va incheia cu o intalnire care urmareste sa le deschida participantilor noi perspective de cunostere.

“Bloguri – manual de utilizare pentru comunicatori” (15 aprilie)
Blogosfera poate fi un aliat important pentru orice campanie de comunicare. De aceea am invitat o serie de specialisti care vor prezenta exemple inspirationale de implicare a acesteia. Participantii vor afla cum pot folosi dialogul cu bloggerii pentru a forma o comunitate in jurul unui brand, pentru a-i mobiliza pe sustinatorii unui partid in dezbaterea electorala, pentru a-i transforma pe ascultatorii unei vedete in fani sau pentru a promova o cauza sociala.

“Drumuri de cariera intr-o agentie de comunicare” (16 aprilie)
Am invitat 5 manageri ai unor agentii cu profiluri diferite: o agentie de advertising multinationala, o agentie de advertising locala, un birou de consultanta in PR local, cea mai mare agentie locala de PR si o agentie de comunicare online. Ei vor arata cum sunt organizate companiile lor si care sunt diferentele de cultura organizationala. De asemenea, le vor da participantilor informatii despre oportunitatile de cariera, despre avantajele sau dezavantajele de a lucra intr-o agentie sau alta.

Participarea la Conferinte este gratuita, insa intrarea se face doar pe baza listei de confirmari. Formularul de confirmare se gaseste pe site, la adresa:

http://www.olimpiadelecomunicarii.ro/conferinte-2008.html

Olimpiadele Comunicarii sunt cea mai importanta competitie nationala pentru tinerii care isi doresc o cariera in Advertising, Relatii Publice sau Comunicare Politica. Editia 2008 se desfasoara sub Patronajul Presedintelui Camerei Deputatilor si este finantata de Agentia Nationala pentru Sprijinirea Initiativelor Tinerilor.

De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea financiara a: Tuborg Romania, BRD Groupe Societe Generale, Carpatcement Romania, JTI Romania, Coca-Cola Romania, Dacia, Vodafone, Danone, ABN AMRO Bank, Apa Nova, Fundatia Sensiblu, Impact SA, Toyota Aygo, Nestle, Internetcorp si Leo Burnett.

Partenerii media ai proiectului sunt: Radio 21, Realitatea TV, Jurnalul National, The Money Channel, BIZ, Campaign, Saptamana Financiara, Romania Libera, 24-FUN, wall-street.ro, 9AM.ro, eJobs.ro, Comunicatedepresa.ro, AdPlayers.ro, BrainTV, iRead.ro si Inpolitics.ro.

De asemenea, proiectul beneficiaza de sustinerea International Advertising Association Romania (IAA), Asociatia Romana a Profesionistilor in Relatii Publice (ARRP), Clubul Companiilor de Relatii Publice (CCRP) si Primaria Sectorului 1.