IAA Worldwide Responsibility Award a avut loc in cadrul celui de-al 41-lea IAA World Congress, desfasurat in aceasta perioada la Washington DC.

In finala, Ogilvy Group Romania a concurat cu agentii prestigioase precum BBDO New York, GREYnyc si JWT Italia.

Mesajul central al campaniei a plecat de la ideea ca toti putem face ceva astazi pentru ca generatiile viitoare sa beneficieze de resursele de care vor avea nevoie.

Campania de comunicare interna a fost lansata in vara lui 2007 si include un spot video, care ii are ca protagonisti pe membrii echipei de management a companiei. In acest spot reprezentantii Petrom demonstreaza cat de simplu este sa nu faci risipa de resurse: sa reciclezi hartia, sa inchizi sursele de caldura atunci cand ele nu sunt necesare sau sa inchizi robinetul cand nu folosesti apa.

Pe plan extern, campania de comunicare "Resurse pentru Viitor" a inceput in luna noiembrie. Canalele de comunicare folosite au fost principalele televiziuni romanesti, presa centrala, internet si printuri in benzinariile Petrom.

IAA Worldwide Responsibility Award, aflat anul acesta la prima editie, este primul festival international ce recunoaste rolul comunicarii sociale responsabile si premiaza cele mai valoroase campanii de CSR din lume.

Citeste si:

Bazele acestui concurs sunt puse de doua asociatii cu prestigiu la nivel mondial: International Advertising Association si Advertising Community Together.

Lucrarile castigatoare vor fi expuse in cadrul expozitiei ACT, care aduna cele mai premiate printuri si spoturi care promoveaza campanii de CSR si le expune la Cannes Lions, in timpul Festivalului International de Advertising.

Congresul Mondial al International Advertising Association se organizeaza o data la doi ani si reuneste de fiecare data personalitatile marcante ale industriei internationale de marketing si comunicare.

IAA este organizatie tripartita, un parteneriat strategic unic, ce apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing, de la clienti si agentii de publicitate pana la mass media. Este o asociatie ce cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei marci si are o organizare globala, cu baze in 96 de tari.

Ogilvy Group Romania face parte din reteaua internationala Ogilvy, parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri de comunicare la nivel mondial.