Filiala IAA din Romania a intrat in finala IAA Chapter Excellence Award, Golden Tulip, aceasta fiind cea mai inalta distinctie acordata de IAA la nivel mondial, alaturi de filialele din New York, Sri Lanka, Italia si Polonia.

Castigatoarea trofeului a fost anutata miercuri seara, de catre noul IAA World President si Chairman, Indra Abidin, in cadrul Congresului modial IAA ce a avut loc zilele acestea la Washington, D.C.

Selectia prezentarilor trimise de filialele din toata lumea a fost facuta de un juriu condus de Indra Abidin, Senior Vice President IAA Worldwide si Marwan Rizk, Vice President Development Programs.

Acum doi ani, Joseph Ghossoub, precedentul IAA World President si Chairman, a desemnat filiala Iordaniei drept cea mai activa filiala IAA.

Citeste si:

In cadrul congresului de anul acesta, presedintele IAA Romania, Felix Tataru, a fost numit vicepresedinte IAA Worldwide, iar Scoala IAA a fost desemnata cu statutul "Best Practice", in cadrul primei zile a Congresului, dedicata educatiei.

Campania Petrom, "Resurse pentru viitor", realizata de Ogilvy Group Romania, a castigat premiul Silver in categoria TV, cu spotul "Andrei", la aceasta editie a IAA Worldwide Responsibility Award.

Congresul Mondial al International Advertising Association se organizeaza o data la doi ani si reuneste personalitatile marcante ale industriei internationale de marketing si comunicare.

IAA este organizatie tripartita, un parteneriat strategic unic, ce apara interesele comune ale tuturor disciplinelor din intregul spectru al comunicarilor de marketing, de la clienti si agentii de publicitate pana la mass media. Este o asociatie ce cuprinde toate disciplinele implicate in construirea unei marci si are o organizare globala, cu baze in 96 de tari.