Mediaedge:cia Romania a fost desemnata agentia care se va ocupa de planificarea si implementarea media a contului BCR, parte a grupului Erste, incepand cu luna mai.
„Inca de la bun-inceput, pe tot parcursul evaluarii, am beneficiat de tot suportul retelei MEC avand astfel posibilitatea sa ne punem in valoare profesionalismul si spiritul de lucru in echipa, utilizand la maximum toate resursele noastre de comunicare. Ne-am dorit foarte mult sa lucram pentru contul BCR deoarece acesta reprezinta un brand reper pe piata din Romania, si un pas mare inainte in strategia noastra de dezvoltare", a declarat Bogdan Prajisteanu, Managing Director, al Mediaedge:cia Romania.

Mediaedge:cia (MEC) ofera servicii de planificare, cumparare si implementare a comunicarii media cat si strategii de analiza a profilului consumatorului si eficientei investitiei. Ca extensie a serviciilor de comunicare, divizia specializata MEC Interaction ofera servicii de consultanta si implementare in proiecte de promovare online. Divizia specializata Media Lab ofera consultanta in proiecte de cercetare, dezvoltare si consultanta strategica. Divizia specializata MEC Access ofera consultanta in implementarea de parteneriate si sponsorizari de evenimente cu ajutorul unor platforme de comunicare in diverse domenii precum: arta, social, celebritati, cinematografie, divertisment, sport si muzica. Divizia specializata MEC Retail ofera consultanta in proiecte specializate in domeniul retailului modern.

„Suntem bucurosi sa ducem procesul de integrare intr-o etapa superioara reflectata si in utilizarea de catre BCR a aceleasi agentii media a Holdingului ERSTE" a declarat Daniel Pana, Marketing Director al BCR Romania.

BCR, membra a Grupului Erste, este o banca universala fiind cea mai importanta institutie bancara din Romania, gestionand active de peste 17,5 miliarde de EUR. Banca ofera intreaga gama de produse si servicii, avand in prezent 580 sucursale si agentii in intreaga tara in majoritatea oraselor cu peste 10.000 de locuitori. Banca pune la dispozitia clientilor o oferta complexa de produse si servicii bancare, inclusiv servicii de Internet banking si e-commerce, emite 23 tipuri de carduri de credit si de debit si are instalata cea mai mare retea nationala de ATM – peste 1.500 de aparate si de terminale electronice operationale la comercianti pentru plata cu card - 13.000 de POS. BCR se prezinta astazi drept cel mai important Grup financiar din Romania, cu activitati in tara si strainatate, prin subsidiare si sucursale bancare, cu o prezenta marcanta prin societatile sale de profil, pe piata de capital, pe piata leasingului, pe cea a asigurarilor si in domeniul managementului activelor.

Din portofoliul MEC Rmania mai fac parte clientii: Baneasa Shopping City, Beiersdorf Romania, Cinema City, Elite Romania, Epee Ro Mania, Eurofood, Ferrero, GTC, Hervis, Liebherr Romania & Bulgaria, Finnair, IKEA, Michelin, Numico Royal, Novartis, Orkla Foods, Jacuzzi, OTC, Panasonic, Plus Discount, Sony Ericsson, United Romanian Breweries Bereprod, Safilar, Tchibo, Visa, Varta Rayovac Remington, Volvo si Zdrovit.

Mediaedge:cia (MEC) a fost numita drept Agentia Globala de Media a anului 2007, de catre Advertising Age si Adweek, doua dintre principalele publicatii cu specific in marketing si publicitate din America. Pentru al doilea an consecutiv, acest titlu a fost sustinut si de un premiul aditional: in America publicatia Adweek a declarat MEC - Agentia de Media a Anului 2007.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri