“Suntem foarte incantati ca am reusit sa achizitionam posturile Companiei de Radio Pro si sa ne extindem astfel pe segmentul tanar al pietei din Romania cu o afacere profitabila din punct de vedere financiar pentru actionarii nostri”, a declarat Michael Garin, CEO al CME. “Combinatia dintre MTV Romania, site-urile noastre leader de piata si posturile Companiei de Radio Pro va intensifica strategia noastra transmedia si ne va permite sa oferim o paleta variata de public pentru advertiseri”, a adaugat Garin.

Adrian Sarbu, COO al CME si fostul proprietar al radiourilor Pro FM si Info Pro, a afirmat ca doreste sa extinda, prin radio, strategia transmedia si in alte teritorii CME. ”Cu un post de radio matur, precum ProFM, care opereaza in valori EBITDA similare celor mai de succes canale TV ale CME, consideram ca acest tip de media reprezinta un plus pentru business-ul nostru”, a spus Sarbu.

Banii obtinuti din vanzarea radiourilor vor fi investiti pentru dezvoltarea MediaPro in alte teritorii din Europa Centrala si de Est, potrivit lui Florin Alexandrescu, COO al MediaPro. In urma cu o luna, Maria Apostol, PR Director MediaPro, confirma intentia lui Adrian Sarbu de a-si extinde afacerea in regiune.

ProFM are o prezenta de 15 ani pe piata radio din Romania si detine, la nivel national, o cota de piata de 7% din publicul cu varste curprinse intre 15-35 de ani. Pro FM si Info Pro, postul national de infotainment infiintat in 2004, se alatura Pro TV S.A. Strategia lor comuna include dezvoltarea pe Internet si expansiunea pe publicul tanar.

Citeste si:

Pro TV S.A. face parte din grupul media CME (Central European Media Enterprises) si are in portofoliu sase posturi de televiziune: Pro TV, primul canal comercial din Romania, Acasa TV, canal dedicat publicului feminin, Pro Cinema, postul TV care se adreseaza cinefililor, Pro TV International, dedicat romanilor de peste hotare, Sport.ro, canal de sport si MTV Romania, televiziune specializata pe emisiuni muzicale.

Pro TV S.A. mai detine si IBU (Internet Business Unit), divizia de online care opereaza site-urile www.protv.ro, www.sport.ro, www.acasatv.ro, www.mtv.ro, www.procinema.ro, www.conquiztador.ro, www.protvintl.ro, plus alte site-uri dedicate programelor de televiziune. Odata cu achizitionarea ProFM si Info Pro, IBU Pro Tv S.A. va opera si site-urile www.profm.ro si www.infopro.ro.

Central European Media Enterprises este cel mai mare trust media din Europa Centrala si de Est. Fondata in 1994 de Ronald Lauder si partenerii sai, compania are in portofoliu 15 canale de televiziune in 6 tari: TV Nova si Galaxie Sport in Cehia, PRO TV, PRO TV International, ACASA, PRO CINEMA, Sport.ro si MTV in Romania, Tv Markiza in Slovacia, POP TV si Kanal A in Slovenia, Studio 1+1, 1+1 International, Kino si City in Ucraina si Nova TV in Croatia. Astazi, statiile CME au un reach de aproape 90 de milioane de oameni in intreaga Europa Centrala si de Est. Cu venituri din publicitate de aproape un miliard de dolari in 2007, CME este listata la NASDAQ si la Prague Stock Exchange din Cehia.