Prin brief-ul transmis, Bancpost urmarea dezvoltarea strategiei sale de comunicare de marketing in mediul online & new media in vederea cresterii gradului de informare cu privire la oferta de produse si servicii Bancpost, cresterea preferintei fata de brandul Bancpost, consolidarea loialitatii clientilor existenti si atragerea clientilor potentiali.

“A fost un brief de strategie. Mediul online este foarte dinamic si ofera parghii de comunicare diverse, targetate, masurabile. Clientul intelege strategic importanta comunicarii online in economia comunicarii integrate, crede in eficietta generata de astfel de campanii de comunicare, asadar proaspatul nostru parteneriat nu poate decat sa ne bucure.”, a declarat Carmen Sterian, Client Service Director MRM Partners.

“A fost o competitie foarte stransa in care MRM Partners a reusit sa convinga prin strategia propusa, creativitate, experienta in on–line si new media. Avem convingerea ca rezultatele colaborarii noastre se vor vedea foarte curand.”, a afirmat Mariana Iosif, Director Marketing Bancpost.

Citeste si:

Bancpost, una dintre cele mai competitive banci romanesti, ofera o gama extinsa de produse si servicii clientilor corporativi, de retail si persoanelor fizice cu statut financiar ridicat din Romania. Bancpost este membra a Grupului Eurobank EFG, o organizatie bancara internationala cu active totale de peste 68.4 miliarde €. Grupul are peste 22.000 de angajati si ofera produsele si serviciile sale atat prin reteaua proprie de peste 1.500 de sucursale si puncte de vanzare, cat si prin canale alternative de distributie.

Echipa agentiei care a colaborat pentru castigarea contului Bancpost este formata din: Andreia Bunea – Senior Copywriter, Mihai Caluseriu – Senior New Media Creative, Ionut Juganaru – Senior Art Director, Mugur Paun – CRM Manager, Carmen Sterian – Client Service Director.

MRM Partners ofera servicii de CRM strategic, servicii web (strategie, web design, programare, comunicare online, hosting), comunicare interactiva (SMS, MMS, jocuri web, continut 3G), direct marketing, consultanta pentru managementul bazelor de date si protectia datelor in conformitate cu legislatia romaneasca, consultanta si logistica pentru promotii. Printre clientii agentiei se numara: Kandia Excelent, Vodafone, Tnuva, Radio 21, L’Oreal Romania, Heineken Romania, Coca-Cola Romania, MasterCard.