In topul companiilor care au cheltuit cei mai multi bani pentru spoturile radio se numara numai trusturi de presa: Ringier, Media Pro si Intact.

Ringier a cheltuit in aceasta prima parte a anului in curs peste 1,5 milioane de dolari pentru a-si face cunoscute brandurile la radio, ocupind astfel pozitia fruntasa in ceea ce priveste clasamentul advertiserilor care au investit in radio.

Cu o investitie de aproximativ un milion de dolari, Media Pro ocupa locul secund, fiind urmata de Compania Jurnalul National care a virat in contul radiourilor aproape 800.000 de dolari. Din punct de vedere al brandurilor din lumea presei carora li se face cel mai mult reclama la radio, cele mai mari investitii se ascund in spatele Prima TV - 600.000 de dolari, PRO SPORT - 570.000 de dolari si Libertatea - 470.000 de dolari.

Piata de publicitate creste vertiginos

Industria de publicitate este in general una dintre cele mai fidele oglinzi ale mersului economiei unei tari. La o crestere economica de peste 5,5% inregistrata in prima parte a acestui an, comparativ cu perioada similara a anului trecut, banii investiti in publicitate s-au miscat cu o viteza destul de mare. Cei mai multi bani i-a atras, ca de obicei, televiziunea. Cresterea pe acest segment a fost de 47%. De asemenea, companiile au investit in reclamele din ziare sau reviste cu 21% mai mult decit in aceeasi perioada a anului trecut. Fata de aceeasi perioada de referinta, incasarile din publicitate s-au majorat anul acesta cu 23%.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri