In topul companiilor care au cheltuit cei mai multi bani pentru spoturile radio se numara numai trusturi de presa: Ringier, Media Pro si Intact.

Ringier a cheltuit in aceasta prima parte a anului in curs peste 1,5 milioane de dolari pentru a-si face cunoscute brandurile la radio, ocupind astfel pozitia fruntasa in ceea ce priveste clasamentul advertiserilor care au investit in radio.

Cu o investitie de aproximativ un milion de dolari, Media Pro ocupa locul secund, fiind urmata de Compania Jurnalul National care a virat in contul radiourilor aproape 800.000 de dolari. Din punct de vedere al brandurilor din lumea presei carora li se face cel mai mult reclama la radio, cele mai mari investitii se ascund in spatele Prima TV - 600.000 de dolari, PRO SPORT - 570.000 de dolari si ’’Libertatea’’ - 470.000 de dolari.

Citeste si:

Piata de publicitate creste vertiginos

Industria de publicitate este in general una dintre cele mai fidele oglinzi ale mersului economiei unei tari. La o crestere economica de peste 5,5% inregistrata in prima parte a acestui an, comparativ cu perioada similara a anului trecut, banii investiti in publicitate s-au miscat cu o viteza destul de mare. Cei mai multi bani i-a atras, ca de obicei, televiziunea. Cresterea pe acest segment a fost de 47%. De asemenea, companiile au investit in reclamele din ziare sau reviste cu 21% mai mult decit in aceeasi perioada a anului trecut. Fata de aceeasi perioada de referinta, incasarile din publicitate s-au majorat anul acesta cu 23%.