Migrarea oamenilor de la GMP spre Leo Burnett a inceput in 2006, cand Leo Burnett a angajat noua oameni din GMP, in frunte cu directorul de creatie Emilian Arsenoaiei. Luna trecuta, Emilian Arsenoaiei si Adrian Preda, directori de creatie la Leo Burnett, au plecat la Tempo, lasand in urma un singur director de creatie: Mihai Iliescu.

Carmen Tiderle a parasit Leo Burnett pentru GMP in septembrie 2007, motivand ca vrea sa faca o schimbare in cariera si sa lucreze pentru o agentie mai mica. Dupa sapte luni, Tiderle se intoarce la Leo Burnett, lasand in urma comentarii amare din partea GMP.

„Suntem dezamagiti de modul in care colegii nostri de industrie inteleg sa reactioneze dupa ce pierd. Oare e o simpla intamplare ca, dupa ce avem succese notabile, suntem atacati?”, se intreaba Felix Tataru, Managing Partner, GMP.

Citeste si:

„Am mai trecut prin asta si am mers mai departe. In ciuda incercarilor prin care GMP a trecut, am dovedit ca aici exista un spirit viu specific unei agentii independente care si-a propus sa faca performanta pentru clientii sai luptandu-se pentru fiecare rezultat, fara a beneficia de avantajele unei retele. Vorbim de perfomanta creativa si eficienta, dovedita in primul rand in relatiile cu clientii nostri si obiectivele lor, dar si in festivaluri precum Cannes si Effie”, a adaugat Tataru, fara sa uite sa-i multumeasca lui Carmen-Elena pentru colaborare si sa-i ureze „La multi ani frumosi!”, cu ocazia Sf. Constantin si Elena.

GMP este una dintre cele mai mari agentii independente integrate din Romania. Printre clientii agentiei se numara Ursus Breweries – Timisoreana, ApaNova, Monte Banato, Millennium Bank, Unilever. Agentia a primit recunoastere nationala si internationala la festivaluri precum Cannes Lions, Eurobest, Epica, Golden Drum, EFFIE.