Prima zi a evenimentului, 10 iunie, va fi dedicata unei serii de conferinte care isi propun sa abordeze subiecte de actualitate pentru industria comunicarii precum noile tendinte din marketing, metode de trendspotting, in ce consta succesul unui brand si care este influenta culturii populare asupra acestuia, cum sa creem campanii cu impact si care sunt strategiile care asigura o comunicare eficienta cu consumatorii. Cea de-a treia sesiune de conferinte are ca scop dezbaterea rolului noilor media in dezvoltarea brandurilor, care sunt cele mai eficiente modalitati de targetare a consumatorilor prin intermediul new media, dar si care este relatia dintre media traditionale si noile media, din punctul de vedere al strategiilor de comunicare.

Ultima sesiune, Micro-Trending, are caracter special si isi propune sa prezinte, prin intermediul a 7 specialisti in strategie si cercetare, care sunt tendintele care pot schimba fata societatii de maine.

Cea de-a doua zi a evenimentului, 11 iunie, este dedicata unei serii de seminarii sustinute de specialisti internationali de renume din domeniul marketingului si strategiei, Ed Cotton (Strategy Director, BSSP, USA) si Dom O’Brien (Emerging Technologies, Director, GLUE, Londra). Ed va impartasi cu cei prezenti ideile lui, instrumentele pe care le foloseste si strategiile pentru a crea branduri in noul univers 2.0. Seminarul va provoca participantii sa discute despre brandurile cu care lucreaza si sa caute noi mijloace de comunicare si relationare cu clientii lor.

“Idea Forum 2008 isi propune sa fie un eveniment de referinta pentru industria de marketing din Romania. Este nevoie de profesionisti, de persoane capabile, cu viziune, care sa aduca un suflu nou, o perspectiva creativa si inedita pietei. Cele doua zile ale evenimentului sunt structurate in asa fel incat sa ofere celor prezenti atat informatii de specialitate si actuale cat si seminarii interactive, studii de caz concrete si solutii viabile la provocarile cu care se confrunta practicienii nostri”, spune Cristian Manafu, Managing Partner, Evensys.

Citeste si:

Dom O’Brien este Emerging Technologies Director in cadrul agentiei glue Londra. Dom vine dintr-o cariera in arhitectura care nu i se potrivea si a ocupat initial functia de Director de Design. Principalele sale responsabilitati constat in a superviza productia generala din cadrul glue, aceasta incluzand designeri, ilustratori si dezvoltatori, dar si parteneri de pe cuprinsul tuturor platformelor digitale. Toate acestea l-au ajutat sa ajunga la pozitia pe care o ocupa curent, Head of Emerging Technologies.

Ed Cotton este Director de Strategie in cadrul BSSP. Printre clientii agentiei se numara BMW MINI, Priceline, Diageo, Epson si Lucas Arts. Inainte de a se alatura echipei BSSP, Ed a condus departamentul de Account Planning al agentiei McCann-Erickson Seattle, unde a lucrat pentru branduri internationale de top precum Coca-Cola si Washington Mutual. Ed a creat de asemenea un blog foarte popular dedicat brandingului, Influx Insights, aflat in prezent pe locul 73 in topul Ad Age's Power 150.

Conferinta face parte din seria de evenimente dedicate domeniului comunicarii pe care Evensys le va organiza pe parcursul acestui an.

EVENSYS este companie cu 2 ani de experienta in organizarea de evenimente si meeting-uri corporate. Evensys este specializata pe dezvoltarea de conferinte si seminarii proprii si acopera trei domenii de activitate: Marketing si Internet, Real Estate si Financiar. Evenimentele organizate trateaza tematici actuale care privesc atat industria de business locala cat si din Europa Centrala si de Est.