Gala de premiere ce a avut loc aseara, 22 mai, la Venetia, a reunit cele mai bune agentii de PR din Europa. The Practice intra in competitie cu 5 nominalizari – cel mai mare numar de nominalizari ale vreunei agentii de relatii publice din Romania, ocupand totodata locul 4 in clasamentul pe agentii din Europa, din punctul de vedere al numarului de nominalizari.

The Practice a fost aplaudata la scena deschisa, reprezentantii agentiei urcand pe scena de trei ori, obtinand pentru Ziua Barbatului 3 premii foarte importante: Gold SABRE la sectiunea Industrii, categoria Food & Beverages, Gold SABRE la sectiunea Arie Geografica, categoria Eastern Europe, si, pentru prima data pentru Romania, Platinum SABRE, cel mai important premiu din concurs, acordat pentru cea mai buna campanie de PR a anului.

In aceasta faza a competitiei, campania pentru Ziua Barbatului a concurat cu 4 campanii foarte puternice:
1. Dove Pro-Age - Unilever cu Edelman, Germania
2. A Solution That Helped Our Client and the Climate - ALD Automotive si GCI Mannov, Danemarca
3. Mcjob Petition - McDonald's, Marea Britanie
4. The Affordable Affluence Index - the Royal Bank of Scotland cu Weber Shandwick, Marea Britanie.

"Suntem coplesiti si extrem de fericiti! Iar eu personal sunt foarte mandra de echipa The Practice si vreau sa le multumesc tuturor colegilor pentru reusita aceasta fara precedent in PR-ul romanesc. Bravo Oanei Bulexa, PR Consultant al acestei campanii! Multumim colegilor de la Leo Burnett si clientului InBev, pentru ca ne-au implicat in aceasta poveste de succes", declara Gabriela Lungu, Managing Partner The Practice.

"A fost TOT ce ne-am dorit si mai mult decat atat! Am trecut de la bucurie la fericire si in final la delir cand ne-am auzit numele ca si castigatori ai celui mai valoros premiu al competitiei: Platinum Sabre - cea mai buna campanie de PR din Europa. Valoarea acestei campanii a fost recompensata literalmente la cel mai inalt nivel, pentru ca acest premiu reprezinta alegerea juriului dintre toate inscrierile in concurs. Multumim foarte mult clientului InBev Romania pentru o munca de echipa extraordinara, pentru un entuziasm nemasurat si pentru un sprijin total in colaborarea noastra", a declarat Oana Bulexa, Consultant The Practice.

Citeste si:

"Premiul cel mare luat aseara nu este important doar pentru agentia noastra, ci pentru intreaga industrie de PR din Romania. La Gala SABRE de la Venetia, Romania a triumfat, agentiile din Romania au luat nu mai putin de 7 premii", continua Gabriela Lungu.

In cadrul festivitatii, Paul Holmes, organizatorul competitiei si una dintre cele mai importante personalitati din PR-ul mondial, a declarat pe scena, adresandu-se tuturor celor prezenti: "pe aceia din sala care doresc sa isi deschida o agentie de PR in Romania, ii sfatuiesc sa se gandeasca bine inainte. Romania este in acest moment cea mai cretiva si mai competitiva piata din Europa. Din ce am vazut in aceasta competitie, v-ati bate cu unele dintre cele mai bune agentii de PR din Europa si ati esua".

Campania castigatoare s-a desfasurat in prima jumatate a anului 2007 cu rezultate extraordinare.
Campanie: Ziua barbatului
Client: Bergenbier, InBev Romania
Echipa The Practice: Oana Bulexa – project management, Gabriela Lungu – strategie

Agentia THE PRACTICE – part of Publicis Consultants | Worldwide este o companie de consultanta in relatii publice axata puternic pe strategie si creativitate, dedicata construirii si protejarii celor mai de succes branduri din Romania, fie ele locale sau internationale. Pe plan local, agentia este parte din Leo Burnett Group, unul dintre cele mai importante si mai apreciate grupuri de comunicare din Romania. Agentia este totodata partenerul exclusiv in Romania al Publicis Consultants | Worldwide, reteaua internationala de consultanta in comunicare corporativa si strategii de relatii publice a Publicis Groupe.