Agentia McCann PR a castigat Sabre Award 2008. In categoria ”Consumer Marketing – New product”, “Lansarea Coca-Cola zero pe piata romaneasca” a invins campanii precum: lansarea “Halo 3” Microsoft Xbox 360 in Marea Britanie si lansarea “PlayStation 3” in Marea Britanie.
“Am fost extrem de surprinsi sa primim acest premiu. Din prima clipa, am considerat aceasta grupa ”o grupa a mortii”. Ne era greu sa credem ca putem invinge competitori atat de puternici si campanii atat de populare. Am primit acest premiu ca o dovada a creativitatii si gandirii noastre strategice, un PR adaptat secolului 21” – Andreea Leonte, PR Account Director, McCann PR.

A fost o campanie integrata in care PR-ul nu s-a mai concentrat doar pe comunicarea directa catre mass-media. S-a plecat de la ideea ca acoperirea media este intotdeauna un lucru bun, dar nu este intotdeauna si cel mai bun lucru. Pentru a putea comunica si cu acei consumatori greu de gasit, s-a pus accentul pe componente guerilla si virale.

Echipa McCann PR: Imola Zoltan - Managing Partner, Andreea Leonte - PR Account Director, Dorina Dragan – PR Account Manager si Anca Niculae – Junior Account Executive.

Nominalizatii categoriei au fost: Microsoft Xbox 360 si JCPR Edelman - Marea Britanie, Danone si Ketchum – Spania, Sony Playstation si Shine Communications - Marea Britanie si Exradia si Marco de Communicacion - Spania.
Campania „Lansarea Coca-Cola zero pe piata romaneasc¨£” a mai obtinut Silver Award for Excellence la Romanian PR Award 2007, in categoria „campanii comerciale”.

McCann PR este agentie afiliata la reteaua internationala Weber Shandwick, una dintre cele mai reputate firme de Public Relations din intreaga lume.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri