“Am fost extrem de surprinsi sa primim acest premiu. Din prima clipa, am considerat aceasta grupa ”o grupa a mortii”. Ne era greu sa credem ca putem invinge competitori atat de puternici si campanii atat de populare. Am primit acest premiu ca o dovada a creativitatii si gandirii noastre strategice, un PR adaptat secolului 21” – Andreea Leonte, PR Account Director, McCann PR.

A fost o campanie integrata in care PR-ul nu s-a mai concentrat doar pe comunicarea directa catre mass-media. S-a plecat de la ideea ca acoperirea media este intotdeauna un lucru bun, dar nu este intotdeauna si cel mai bun lucru. Pentru a putea comunica si cu acei consumatori greu de gasit, s-a pus accentul pe componente guerilla si virale.

Echipa McCann PR: Imola Zoltan - Managing Partner, Andreea Leonte - PR Account Director, Dorina Dragan – PR Account Manager si Anca Niculae – Junior Account Executive.

Citeste si:

Nominalizatii categoriei au fost: Microsoft Xbox 360 si JCPR Edelman - Marea Britanie, Danone si Ketchum – Spania, Sony Playstation si Shine Communications - Marea Britanie si Exradia si Marco de Communicacion - Spania.
Campania „Lansarea Coca-Cola zero pe piata romaneasc¨£” a mai obtinut Silver Award for Excellence la Romanian PR Award 2007, in categoria „campanii comerciale”.

McCann PR este agentie afiliata la reteaua internationala Weber Shandwick, una dintre cele mai reputate firme de Public Relations din intreaga lume.