“Am gasit in echipa Brandstalk un partener valoros, care a dovedit un spirit proaspat si o buna intelegere a brandului nostru si a valorilor sale. Ne-au convins atentia pentru detalii pe care au demonstrat-o si solutiile creative pe care le-au avut. Avem incredere ca vom comunica foarte bine alaturi de partenerul nostru”, a declarat Gratiela Badicu, Director de Vanzari si Marketing Howard Johnson.
“Sa avem in grija un brand cu renumele si traditia pe care Howard Johnson le are este o provocare pentru noi. Cu atat mai mult cu cat comunicarea hotelului trebuie facuta diferentiat intr-o capitala a carei piata hoteliera este tot mai aglomerata si competitiva. Ne bucuram ca tocmai creativitatea si prospetimea ideilor noastre au convins si avem incredere ca vom colabora foarte bine cu echipa Howard Johnson si in continuare”, a declarat Roxana Gigirtu, Client Service Director Brandstalk.
Echipa care va colabora pentru o promovare cat mai buna a brandului este formata din Gratiela Badicu, Director Vanzari si Marketing Howard Johnson, Laura Hamzea, PR Coordinator Howard Johnson, Peter Craig Martin, director general al hotelului Howard Johnson, Roxana Gigirtu, client service director Brandstalk, Camelia Dejeu, senior account executive Brandstalk, Anca Vasile, Art Director, Laur Raboj, junior copywriter si Marian Enache, creative director Brandstalk.
The Group include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media. Din The Group fac parte agentiile Media Investment, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: