Brandstalk, o companie membra The Group, este agentia de publicitate a hotelului Howard Johnson Grand Plaza din Bucuresti. Parteneriatul pe termen lung a fost incheiat la jumatatea lunii mai, dupa ce agentia a avut cu hotelul de cinci stele din centrul Bucurestiului colaborari de scurta durata, pentru proiecte punctuale.
Agentia de creatie va asigura pentru Howard Johnson toata gama serviciilor ATL, de la strategie de brand, creatie sau productie, la dezvoltare de concepte creative pentru presa, radio si internet. Ultimul proiect realizat de Brandstalk pentru Howard Johnson a fost dezvoltarea conceptului creativ si a materialelor de comunicare pentru “Festivalul Portughez”.

“Am gasit in echipa Brandstalk un partener valoros, care a dovedit un spirit proaspat si o buna intelegere a brandului nostru si a valorilor sale. Ne-au convins atentia pentru detalii pe care au demonstrat-o si solutiile creative pe care le-au avut. Avem incredere ca vom comunica foarte bine alaturi de partenerul nostru”, a declarat Gratiela Badicu, Director de Vanzari si Marketing Howard Johnson.

“Sa avem in grija un brand cu renumele si traditia pe care Howard Johnson le are este o provocare pentru noi. Cu atat mai mult cu cat comunicarea hotelului trebuie facuta diferentiat intr-o capitala a carei piata hoteliera este tot mai aglomerata si competitiva. Ne bucuram ca tocmai creativitatea si prospetimea ideilor noastre au convins si avem incredere ca vom colabora foarte bine cu echipa Howard Johnson si in continuare”, a declarat Roxana Gigirtu, Client Service Director Brandstalk.

Echipa care va colabora pentru o promovare cat mai buna a brandului este formata din Gratiela Badicu, Director Vanzari si Marketing Howard Johnson, Laura Hamzea, PR Coordinator Howard Johnson, Peter Craig Martin, director general al hotelului Howard Johnson, Roxana Gigirtu, client service director Brandstalk, Camelia Dejeu, senior account executive Brandstalk, Anca Vasile, Art Director, Laur Raboj, junior copywriter si Marian Enache, creative director Brandstalk.

The Group include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media. Din The Group fac parte agentiile Media Investment, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri