In ceea ce priveste alegerea OMD ca agentia de media care sa se ocupe de promovarea celei de-a doua editii a Bucharest City Challenge, Hartmut Beyer, CEO Bucharest Ring a declarat : “Un astfel de parteneriat este esential pentru buna comunicare a unui eveniment de asemenea amploare. Importanta deriva, in primul rand, din semnarea campaniilor media de un brand asociat termenului de performanta si respectabilitate.” O colaborare de acest gen nu poate fi decat benefica atat pentru eveniment cat si pentru partenerii acestuia, a mai spus Beyer.

“Bucharest City Challenge este o cursa unica la nivel national pentru iubitorii de sporturi cu motor si nu numai. Noi, la OMD, ne bucuram mult sa putem contribui la succesul acestei adevarate desfasurari de forte. Parteneriatul cu Bucharest Ring ne onoreaza si ne responsabilizeaza in acelasi timp”, a declarat Cristian Mucichescu, Managing Director al OMD Romania.

Bucharest City Challenge este una dintre cele mai importante competitii sportive auto organizate in tara noastra. Evenimentul se afla anul acesta la cea de-a doua editie si beneficiaza de o campanie de comunicare integrata.

Citeste si:

OMD Romania este o entitate 100% Omnicom Group, lider mondial in industria de marketing si comunicare, si face parte din portofoliul Omnicom Media Group Romania. OMD este unul dintre cei mai mari specialisti in comunicare in media din lume, avand o retea prezenta in peste 80 de tari si beneficiaza de resursele integrate ale liderului mondial in industria de marketing si comunicare Omnicom Group.

Omnicom Media Group Romania este o entitate 100% Omnicom Group, are ca actionariat agentiile de publicitate DDB Bucharest (50%) si TBWA/Merlin