Evenimentul Cannes Predictions se desfasoara anual, cu cateva zile inainte de inceperea festivalului Cannes Lions, in reteaua Leo Burnett din intreaga lume. Printre invitati se numara colegi din publicitate, oameni de marketing si presa de specialitate. Acestia vizioneaza reel-ul cu cele 50 de spoturi considerate de Leo Burnett ca fiind cele mai bune si aleg dintre acestea 20 de spoturi, pe care le considera ca avand sanse sa fie premiate de catre juriul de la Cannes. Castigatorul este participantul care obtine cel mai mare scor in urma votului exprimat.

Cele doua castigatoare au avut acelasi punctaj de 310 puncte. Este vorba de Romanita Oprea redactor la revista Campaign si Delia Achimescu Brand Communication Executive la Leo Burnett. Ambele castigatoare vor primi acelasi premiu: o participare alaturi de delegatia Leo Burnett la marele Festival International de Publicitate Golden Drum care va avea loc in perioada 2-7 octombrie la Portoroz, Slovenia.

Leo Burnett Romania organizeaza anual evenimentul “Cannes Predictions” in tara noastra incepand din anul 2002, oferind astfel posibilitatea iubitorilor de publicitate de a vedea cele mai bune creatii din lume de la ultimul Cannes.

Citeste si:

Alti 10 participanti au castigat cate un carton de bere oferit de Interbrew Romania.

De asemenea, Leo Burnett Romania a premiat 10 castigatori care au votat pe site-ul www.leoburnett.ro/cannespredictions cu cate o caseta continand spoturile participante la Cannes Predictions 2005.

Leo Burnett Romania se pozitioneaza ca agentia cu cele mai bune servicii de strategie si creatie din Romania. Leo Burnett Romania este detinatoarea titlului de Agentie a Anului in ultimii 3 ani si prima agentie romaneasca finalista la Cannes.