Comunicarea TV pozitioneaza Algozone ca marca mass market si ofera un numar de informatii despre produs: accesibilitate, eficienta, arie larga de utlilizare (atat din punct de vedere al consumatorilor potentiali, cat si din punct de vedere al tipurilor de dureri carora Algozone li se adreseaza). Conceptul a fost vizualizat creativ folosind metoda testimonialului, dar intr-o maniera executionala care reuseste sa rezolve o problema specifica acestui gen: riscul de a trece neobservat. Ecranul impartit in 9 camere, multitudinea de personaje care recomanda, intr-un fel sau altul, produsul (participand insa la o discutie normala) si maniera minimalista de executie confera spotului credibilitate si originalitate.

Agentia Red Cell/141a mai realizat pentru Ozone Laboratories campania TV corporate, in urma unui pitch castigat in februarie 2005 si care a reprezentat o mare provocare din punct de vedere strategic si creativ: crearea imaginii unui producator de medicamente generice - Ozone Laboratories – o noutate in categoria producatorilor de medicamente din Romania, care pana in prezent nu au exploatat oportunitatea constructiei unei marci corporate “umbrela”.

Ozone Laboratories, parte a Ozone Laboratories UK, are in portofoliu peste 80 de medicamente generice, atat OTC cat si medicamente pe baza de prescriptie.
Filozofia companiei a constituit punctul de plecare pentru realizarea mesajului corporate “Conteaza ce e inauntru”. Conceptul se bazeaza pe un principiu clasic: pentru Ozone ce este in interior (simbolizat prin pastila) este cel mai important, Ozone isi concentreaza eforturile in a produce medicamente de calitate, eficiente, si nu isi iroseste resursele in aspecte care conteaza mai putin pentru pacienti; astfel, Ozone reuseste sa ofere medicamente la cel mai bun pret posibil. In spotul TV, acest concept este vizualizat prin pastila Ozone care ramane in permanenta in centrul atentiei, in timp ce in jurul ei diverse ambalaje se succed. Aceasta abordare incerca sa atribuie Ozone beneficiul cheie al categoriei medicamentelor generice (actiune terapeutica si eficienta la cel mai bun pret), intr-un mod simplu si rational.

Echipa de creatie care a realizat spoturile Ozone – “Pastila” si Algozone – “9 rooms” este formata din: Dan Gherman – Senior Art Director, Tudor Chirila – Copywriter, Ciprian Tudor – Creative Director. Clientul Ozone Laboratories a fost reprezentat de Teodor Pricopi, Marketing Manager si Florina Sfeatcu, Brand Manager.

Red Cell/141 face parte de la începutul acestui an din grupul de firme Ogilvy România. Agenţia a fost integrată sub umbrela grupului ca urmare a deciziei WPP de a-şi consolida afacerile din România.