Incepand cu aceasta saptamana, echipa formata din Carmen Tiderle si Tudor Cuciuc se afla la conducerea departamentului de creatie din Leo Burnett. Astfel, doi dintre cei mai vechi Burnetteri au revenit in agentia alaturi de care au petrecut impreuna peste 17 ani de zile.

“Carmen si Tudor fac parte din cultura si spiritul Leo Burnett, ambii avand o istorie indelungata in agentie si aducandu-si contributii valoroase la evolutia Leo Burnett. Ambii au construit branduri de succes, cum ar fi Prigat, Bergenbier, Altex si au lucrat pe marea majoritate a conturilor din agentie. Sunt foarte fericita ca s-au reintors mai ales ca amandoi sunt integrati in cultura organizationala si sunt in egala masura convinsa ca vor scrie o pagina noua in istoria succeselor Leo Burnett”, a declarat Roxana Dumitru – Managing Director la Leo Burnett.

Cu o experienta de peste 10 ani in publicitate, dintre care 7 alaturi de Leo Burnett, Carmen Tiderle revine la Leo Burnett ca Director de Creatie dupa doar 8 luni alaturi de echipa GMP. De altfel, Carmen Tiderle a mai fost in pozitia de Creative Director al Leo Burnett in 2006. La randul sau, Tudor Cuciuc este unul dintre cei mai vechi burnetteri, Leo Burnett fiind prima si singura agentie in care a lucrat pana cand a decis sa se ocupe de fotografie, in 2006.

Citeste si:

“Da, ne-am intors la Leo, un loc in care ne-am petrecut cea mai frumoasa parte a carierei noastre de pana acum. Cu sprijinul total al echipei noastre de creatie si, de fapt, al intregii agentii, ne dorim sa reinviem spiritul Leo asa cum l-am cunoscut noi, sa facem campanii memorabile, sa crestem branduri si mai ales sa ne bucuram de tot ceea ce facem. In ceea ce priveste departamentul de creatie, suntem convinsi ca ne bazam pe cea mai valoroasa echipa alaturi de care vom realiza ceea ce ne-am pus in minte. ”, afirma Carmen Tiderle & Tudor Cuciuc, Directori de Creatie la Leo Burnett.

Din 1996 si respectiv 2001 cand Tudor si apoi Carmen s-au alaturat pentru prima data departamentului de creatie al Leo Burnett, cei doi au avut un parcurs profesional foarte bun, contribuind decisiv atat la dezvoltarea business-ului clientilor, cat si la crearea unor lucrari apreciate in comunitatea de advertising. Amandoi au adus foarte multe premii si nominalizari importante pentru agentie la cele mai importante festivaluri de profil (Ad’Or, EFFIE, Golden Drum, Cannes Lions sau Epica) si au coordonat din punct de vedere creativ nenumarate proiecte importante pentru aproape toti clientii agentiei (Connex, Elite, Academia Catavencu, Antena 1, Ciuc, Prigat, Cotidianul, Cristim, Joe, Astra Asigurari, 24 Fun, Altex, Bucegi, Procter&Gamble, Bergenbier, si multe altele).