Incepand de luni, 30 iunie, cei 28 sunt, pana pe 12 septembrie, parte a programului “join thegroup”. Programul a demarat pe 23 mai cu prezenta The Group la “Internship Fair 2008”, primul targ de specialitate din Romania, organizat in cadrul programului START Internship Romania. Standul The Group amenajat cu ocazia targului a fost vizitat de aproximativ 500 de studenti care au trimis, ulterior, peste 300 de aplicatii pentru internship in cadrul agentiei. Dupa o prima preselectie, pe 12 iunie The Group a organizat Ziua Portilor Deschise, cand peste 150 de studenti au vizitat sediul companiei si s-au intalnit cu managerii celor 14 agentii membre The Group. In urma a peste 150 de interviuri in care managementul The Group a incercat sa le descopere valentele, dar, mai ales, tinand cont de optiunile lor, au fost selectati cei 28 de studenti care vor fi interni in opt dintre cele paisprezece agentii.

Studentii vor petrece intre trei si sapte saptamani de practica platita in cadrul agentiilor Nicola Porter Novelli, Brandstalk, Media Investment, Events&Production, House of Media, Q Research, My Media si Navidoo. La finele perioadei de internship, cei care vor dovedi cel mai inovativ si creativ spirit, cei care vor deprinde cel mai bine valentele comunicarii sau cei care vor dovedi cea mai buna intelegere a metodelor de lucru in acest domeniu vor putea fi angajati in cadrul companiilor membre The Group.

The Group a alocat un buget de peste 50.000 de euro programului “join thegroup”. Bugetul cuprinde atat costurile organizatorice, cat si pe cele privind salarizarea si instruirea celor 28 de interni in perioada participarii lor in cadrul programului. Pe durata internshipului, studentii vor beneficia de acces la toate resursele agentiei, vor fi consiliati de cate un tutore si vor fi implicati activ in proiectele pe care le deruleaza echipele. Astfel, la finele programului fiecare dintre ei va avea ocazia de a fi beneficiat de o privire in detaliu asupra activitatii dintr-o agentie de comunicare, de un set de experiente practice, care, alaturi de bazele teoretice pe care le confera facultatea, sa contribuie la decizia de a urma o cariera in domeniul comunicarii, si, mai ales, de a alege competenta cea mai potrivita.

The Group include 14 agentii specializate in domeniile media, creatie, relatii publice, cercetare, productie audio-video si dezvoltare de continut media. Din The Group fac parte agentiile Media Investment, Brandstalk, Nicola Porter Novelli, Events&Production, BT Production, House of Media, Touch Communication, New Media, Innovaty, PosterCom, Q research, My Media, The Media Partnership si Navidoo.