Agentia de branding Seed Consultants a finalizat procesul de constructie a brandului Tempora, detinut de Cabinetul de Avocatura “Cornel Tabarta”, specializat in avocatura de business.

Intr-o piata caracterizata pe de-o parte de tendinta de fragmentare a caselor de avocatura mari, full service, din care se desprind partenerii seniori pentru a-si crea propriile case de avocatura, pe de alta parte de stabilirea unor aliante strategice intre birourile locale de avocatura si cele internationale, dar mai ales de amenintarea intrarii pe piata a marilor jucatori internationali, avocatul Cornel Tabarta a ales sa-si reconstruiasca strategia de brand. Tabarta a decis implementarea conceptelor de branding si reorganizarea biroului sau de avocatura, apeland la serviciile de consultanta de brand ale agentiei Seed Consultants.

Procesul de branding a fost unul rapid si a avut ca baza de plecare auditul si analiza externa si interna a organizatiei.

“Adevarul foarte simplu si clar pe care l-am descoperit impreuna cu Tempora este dorinta si capacitatea lor formidabila de a construi o echipa unita, iar nu indivizi unici care sa se erijeze in driveri ai business-ului. Acesta a fost punctul cheie care a determinat coloana vertebrala a noului brand – Tempora este o entitate cu o personalitate de sine statatoare, nascuta din suma tuturor personalitatilor membrilor sai”, marturiseste Andreea Lupu, Brand Consultant in cadrul Seed Consultants.

Valorile noului brand sunt unitatea, transparenta, mentorship-ul. Astfel, identitatea vizuala Tempora a luat nastere ca un joc simplu de litera si culoare, sugerand ideea “unitatii in diversitate”. Mai mult decat atat, in linie cu valorile brandului s-a creat un teritoriu vizual/verbal, bazat exclusiv pe marturiile membrilor echipei, dovada a transparentei si importantei cuvantului in meseria pe care o practica.

“Imi place sa cred ca orice avocat bun isi doreste sa fie asociat cu un nume reputabil, iar in cariera ai doua optiuni: fie te asociezi cu un nume consacrat, fie iti faci un nume (noua ne place sa-i spunem “brand”) propriu. Personal, mi se pare foarte motivant sa construiesti un brand de la zero si ma bucur ca am gasit in cei de la Seed Consultants creativitatea si viziunea de care aveam nevoie pentru a pune fundamentele Tempora. Cred ca viitorul in industria serviciilor apartine branding-ului, iar faptul ca impreuna cu echipa de la Seed Consultants am reusit sa implementam branding-ul intr-un domeniu atat de sensibil ca avocatura, este un prilej de profunda satisfactie pentru noi toti”, spune Cornel Tabarta dupa lansarea brandului.

Raluca Beldiman “Pinky”, Brand Designer la Seed Consultans, considera ca “oamenii din cabinetul de avocatura au dat nastere noii marci. Toti pun multa pasiune in ceea ce fac, dar fiecare lucreaza pentru un scop comun. Am vrut ca acest lucru sa se vada inca de la primul contact cu identitatea vizuala. Tocmai in spiritul «transparentei» intreg teritoriul vizual este construit dintr-o serie de marturii imprimate in toate materialele dezvoltate. Astfel, «dialogul» este inceput si trebuie continuat de catre client”, declara designerul.

Brandul Tempora a fost lansat in luna aprilie a acestui an.

Seed Consultants este o companie romaneasca ce ofera servicii de consultanta si strategie de brand si design. Infiintata in 2007, compania a incheiat anul acesta un acord cu Landor Associates, devenind in acest fel partenerul exclusiv in Romania al agentiei globale de branding. In urma acestui parteneriat, cele doua companii colaboreaza strans, deruland atat proiecte locale, cat si internationale, reusind astfel sa imbine practica locala, intelegerea si cunoasterea culturii romanesti, cu expertiza globala in branding.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri