Brandul a fost dezvoltat timp de un an, in paralel cu finalizarea capacitatii de productie din Craiova, una dintre cele mai performante din Europa de Est, potrivit reprezentantilor companiei. Firma va deschide in urmatorii 2 ani peste 150 de showroom-uri cu noua identitate.

Valorile pe care este construit brandul QFort sunt calitatea, tehnologia de ultima generatie si increderea. Asociatorii brandului inspira, in acelasi timp, ideea de durabilitate si cea de confort, intr-o perceptie tehnica si riguroasa.

Numele brandului a fost ales prin combinarea derivatilor lexicali din termenii “calitate/quality” si “confort”, sugerand in acelasi timp soliditate si rezistenta, varianta finala “QFort” fiind capabila sa comunice instantaneu si memorabil valorile brandului atat unui public larg, cat si clientilor specializati.

Identitatea vizuala reflecta spiritul brandului, cel de rigoare geometrica, de virtuozitate inginereasca, de tehnica “germana”, sigla plasandu-l in categorie, datorita designului literelor care marcheaza componentele lexicale (Q si F). Paleta cromatica (verde, alb, gri si negru) accentueaza caracterul de brand tehnic, demn de incredere si sigur/durabil, care garanteaza confortul clientului si calitatea produsului.

Citeste si:

“Desenarea identitatii pleaca de la un wordmark construit inginereste, in spirit cartezian, in jurul semnului unui echer/colt de fereastra, sugerand precizia constructiei produsului”, a spus Cristian “Kit” Paul, Creative Partner, Brandient.

Campania de lansare a noului brand, creata de Next (Creative Director Liviu David), mizand pe originalitate si umor, construieste intr-un mod memorabil si cu impact imediat asociatorii de brand si defineste clar pozitionarea si tonul comunicarii (“tone of voice”).

In acelasi timp, Brandient a refacut identitatea brandului corporatist Casa Noastra, cel mai mare producator sisteme de tamplarie termoizolanta de pe piata romaneasca, firma cu capital in totalitate
romanesc, infiintata in anul 1995.

Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa, prin excelenta, de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii ™ . Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc. Avand reputatia unei echipe de specialisti cu experienta remarcabila in management, marketing, design si comunicare, Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, Domo, Europharm, TVR, Radiocom, Flanco, Dedeman, Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzú, Fragedo etc.