Dupa ce in luna martie a vandut Telesport trustului de presa Realitatea Catavencu, Horatiu Nicolau, directorul general al televiziunii, are pentru acest an doua provocari profesionale: o schimbare de imagine pentru Telesport si dezvoltarea businessului propriu Auto Club Contact, firma de asistenta rutiera achizitionata in 2006.
Dupa ce a construit un brand in randul televiziunilor sportive din Romania, Horatiu Nicolau a intrat, in urma cu doi ani, si pe piata firmelor de asistenta rutiera prin achizitionarea Auto Club Contact (ACC), firma a carei cifra de afaceri ar putea atinge anul acesta un milion de euro.

“Avem servicii pentru persoane fizice, care in baza unui abonament intre 5 si 10 euro pe luna, pot beneficia de servicii de tractare, depanare, inmatriculare, radiere. Avem in prezent 1.200 de clienti persoane fizice. De asemenea, am dezvoltat si serviciul numit fleet management (n.red: leasing operational). Este un serviciu de operare a flotelor de masini ale unei companii. Avem deja un contract incheiat cu Alpha Bank, care are o flota de 150 de masini”, a declarat, pentru Wall Street, Horatiu Nicolau (foto).

Acesta a estimat o cifra de afaceri pentru 2008 in valoare de un milion de euro, in crestere fata de castigurile in valoare de 300.000 de euro, inregistrate in anul 2007.

In plus, pe langa serviciile de asistenta mentionate, ACC asigura si cazare sau ofera un alt autoturism clientului pentru continuarea calatoriei, in cazul in care autoturismul pe care-l detine are probleme.

Pastrandu-si functia de director general la postul vandut catre Realitatea Catavencu, Horatiu Nicolau pregateste, pentru inceputul lunii august, o “revigorare” a imaginii Telesport, televiziune care si-a facut intrarea pe scena media la 1 decembrie 2003. Astfel, Telesport va avea o sigla noua si o scenografie imbunatatita. Aceasta schimbare de “look” se traduce printr-o investitie de aproape un milion de euro, dupa cum a explicat Horatiu Nicolau.

“Datorita apropierii de grupul Realitatea Catavencu, Telesport isi pune baza in telespectatorii Realitatii si a oamenilor care lucreaza acolo, care dupa parerea multora, fac o treaba foarte buna. Astfel, trebuie sa urmam un driver care este Realitatea, atat din punct de vedere al tinutei, al graficei, al oamenilor, cat si a felului de a fi. Vom pastra aceleasi culori pe care le-am avut pana acum, insa un lucru important va fi schimbarea siglei si a scenografiei, intrucat vor fi mai multe stiri. In ceea ce priveste sloganul suntem inca in tatonari”, a declarat directorul general Telesport.

Acesta a mai spus ca o componenta importanta a procesului de relansare o reprezinta distributia postului pe new media.

“Telesport va avea o infuzie mai mare de capital si de oameni in ceea ce inseamna distributia sa pe new media, tendinta generala a tinerilor fiind new media, internet si telefonie. Trebuie atins mai agresiv targetul celor care folosesc internetul, intrucat potrivit unor studii realizate atat in tara, cat mai ales in strainatate, site-urile cu continut video au un impact foarte mare asupra celor care folosesc internetul, fata de cele care vizeaza strict informatii”.

Telesport va difuza, incepand din august, sase buletine de stiri sportive principale, spre deosebire de cele trei existente pana in prezent, ceea ce va determina si o crestere a numarului de prezentatori.

“Noi acum avem trei buletine de stiri importante – 14.00, 18.00 si 21.30. Din august vor fi stiri la 10.00, 12.00, 14.00, 16.00, 18.00 si 21.00. (…) Suntem in negocieri pentru a aduce oameni noi. Noi avem deja trei prezentatori, o sa mai avem nevoie de un prezentator pe partea de editii special. Pe partea de stiri vom continua cu cei patru prezentatori pe care ii avem - trei fete si un baiat - urmand probabil sa mai aducem inca doua personae”, a adaugat Nicolau.

Acest proiect a fost gandit si analizat de o echipa mixta Telesport – Realitatea TV, constituita ca o “celula de criza”, dupa cum a afirmat presedintele Telesport. Din aceasta echipa fac parte, printre altii, Lorena Iordache – grafica, Madalin Negoita, Vlad Enachescu, Sergiu Toader – editorial si content, Miruna Dudas – programming.

Totodata, relansarea televiziunii ar putea contribui la pastrarea aceleasi valori medii a ratingului, respectiv 0,2%, in conditiile in care drepturile de difuzare ale meciurilor de fotbal din Liga I, care reprezentau un plus de audienta pentru Telesport, au fost castigate de consortiul RCS&RDS – Antena 1.

“Ce imi propun este ca, pana la sfarsitul anului, sa mentin acest rating, prin simplul fapt ca pierzand un content important prin prisma lipsei Ligii I, fara sa vrei, share-ul postului scade putin din punct de vedere al interesului”, a explicat Horatiu Nicolau.

In ceea ce priveste profitul pe 2008, presedintele Telesport estimeaza o cifra situata undeva intre 100.000 si 200.000 de euro, de patru ori mai mica decat castigurile inregistrate in anul 2007. Cifra este motivata de “apetitul” cosumatorilor de sport pentru competitii precum Campionatul European de Fotbal 2008 sau Olimpiada de la Beijing. “Cand ai o luna cand nu se uita nimeni la tine, decat din cand in cand, si inca o luna, cand iarasi nu se uita nimeni, decat din cand in cand, e foarte greu orice ai face. Plus ca nu exista competitii majore pe care ai putea sa le transmiti. Este un an prost pentru cei care nu au aceste drepturi”, a conchis Nicolau.

Pe de alta parte, Telesport ar putea inregistra anul acesta venituri din publicitate de aproape un milion de euro.

Telesport mai poate fi urmarit in Moldova din anul 2006, respectiv Macedonia, de la inceputul anului 2007. Distributia in cele doua tari completeaza anual veniturile Telesport cu 60.000 de euro.

Printre principalii concurenti ai Telesport se numara Sport.ro, care face parte din portofoliul trustului de presa Media Pro, si GSP-TV, detinut de Intact, care va difuza timp de trei sezoane meciurile de fotbal din Liga I.

Sursa foto: Mediafax.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri