In contextul celei de-a XXIX-a editii a Jocurilor Olimpice de la Beijing, TEMPO si Federatia Romana de Canotaj au lansat campania “Disciplina creste campioni”, avand ca obiectiv promovarea canotajului in peisajul sportiv autohton.

Parteneriatul marcheaza o dubla premiera: este pentru prima data cand o ambarcatiune participanta la competitie imprumuta numele unei agentii de publicitate din Romania: barca TEMPO, condusa de campioanele olimpice Georgeta Andrunache si Viorica Susanu, va concura la proba feminina de doua rame fara carmaci.

De asemenea, Federatia Romana de Canotaj dezvolta pentru prima oara un program de comunicare profesionist in parteneriat cu TEMPO, de natura sa creasca vizibilitatea echipei romane de canotaj si a performantelor sale, ca un model pentru societatea romaneasca.

“Avem o echipa fantastica ce a plasat canotajul romanesc la ultimele trei olimpiade pe prima treapta a podiumului, fara ca acesta sa beneficieze in fiecare zi in ziare de o pagina dedicata, fara sa genereze scandaluri, fara sa se vorbeasca de sume astronomice de transfer si fara poze in care sa-si etaleze ultimele achizitii in materie de fete, case si masini”, a declarat Dragos Grigoriu, Presedinte TEMPO.

“TEMPO se regaseste in valorile acestui sport de 12 ani si cred ca putem sprijini canotajul pentru lectia si exemplul pe care le are de oferit societatii: un model de succes, disciplina si forta pe care romanii il remarca doar la Olimpiade. La fel ca in canotaj, in publicitate Romania poate deveni o revelatie. Totul depinde, pana la urma, de strategie, efort si finalizare.”, a adaugat Grigoriu.

Citeste si:

Programul de comunicare pe care il va dezvolta TEMPO impreuna cu Federatia Romana de Canotaj se va desfasura pe o perioada de o luna, pe parcursul Jocurilor Olimpice de la Beijing, si va include activitati de PR adresate atat liderilor de opinie, reprezentanti mass-media si ai mediului de afaceri din Romania, cat si publicului larg.

“Din pacate, in Romania se vorbeste destul de putin despre performantele si bucuriile pe care ni le-a adus acest sport. Pana in momentul de fata, canotajul a fost asociat aproape exclusiv cu figura campioanei Elisabeta Lipa, insa merita sa recunoastem calitatile lui intrinseci, mai ales acum, pe fundalul retragerii Elisabetei de la Jocurile Olimpice, dupa 24 de ani de activitate. Canotajul este unul dintre cele mai disciplinate sporturi, un sport de rezistenta in regim de forta, care continua sa ne uimeasca si sa creasca adevarati campioni”, a motivat Ioan Dospinescu, Presedintele Federatiei Romane de Canotaj.

Pentru incurajarea echipei de canotaj a Romaniei a fost creata o platforma online – gazduita de blogul agentiei http://blogs.tempo.ad/ - unde publicul din Romania poate sa le cunoasca pe sportive dincolo de statutul lor de campioane si sa le transmita mesaje de sustinere.

TEMPO Advertising este o agentie de publicitate independenta, parte a grupului TEMPO, care ofera servicii in piata de comunicare alaturi de Rogalski Grigoriu, divizia specializata in relatii publice, Tempo Media, servicii de planificare si cumparare media, Brand Motion, strategie de comunicare si branding.

Portofoliul agentiei include atat companii locale, cat si internationale: Agricola Bacau (Agricola, Sav’or), Alka (Nutline, Prajitura Casei), Atlas Corporation (Apla), Autoklass Center, Baneasa Investments, Boom, Cetelem, European Food, Ficosota-Syntez (Teo, Savex, Feya), Kiwi Finance, Heidi Chocolate Suisse, Impact, Ital Food (Maretti, Bruschetti), Orange, Petrom (Petrom City, corporate), Posta Romana, Raiffeisen Bank, Romcanada (West Park, Seven Hills), Scandic Distilleries, Sony Ericsson, Tenaris Silcotub, URBB (Skol, Carlsberg, Tuborg, Holsten, Orangina, Granini), Zwanenberg (Zwan, Lupak).