Brandul Verida a fost gandit si construit cu scopul de a oferi un nou model de business, in care atentia suplimentara pentru practici si grija fata de satisfacerea clientilor s-au constituit in adevarati vectori de pozitionare. Aceasta abordare a fost reflectata si la nivelul identitatii vizuale si verbale a noului brand.

Verida, un nume care isi extrage esenta din radacina latina a cuvantului “adevar” (veritas), a fost construit pe valori precum transparenta, originalitate si onestitate. Aceste axe directoare isi gasesc reprezentarea vizuala in designul simplu si echilibrat, precum si in cromatica abordata, albastru cyan.

“Provocarea acestui proiect a fost sa reusim prin nume si design reprezentarea in paralel a doua caracteristici aparent prea indepartate: profesionalismul si expertiza echipei de management Verida pe de o parte, si popularitatea unui brand de masa, pe de alta. Prima caracteristica cere eleganta si status,a doua cere accesibilitate si nesofisticare. Raspunsul l-am gasit in simplitate si am abordat identitatea Verida in spiritul acestei idei”, a declarat Iancu Barbarasa, Designer Brandient.

Citeste si:

Brandient a lucrat pentru Verida strategia de brand, identitatea verbala si vizuala, precum si intregul sistem grafic de suport, de la designul materialelor corporatiste si de marketing si pana la designul punctului de vanzare, in perioada februarie-august 2008.

Brandient este compania dedicata consultantei in strategie, design si valoare de brand si se ocupa de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii ™ . Brandient furnizeaza servicii integrate de consultanta in marketing si branding, servicii creative de identitate verbala si vizuala, design de ambalaj, comunicare de brand, servicii de brand engagement etc.

Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzu, Qfort etc.