IFRA si Media Management Institute organizeaza in perioada 29 - 30 septembrie 2008, la hotel Hilton, primul program de training in jurnalism digital din Romania, iar participantii se pot inscrie incepand cu 12 august.
Programul este dedicat tuturor jurnalistilor, reporterilor si editorilor care doresc sa afle care sunt cele mai eficiente structuri de stiri pentru mediul online, care sunt particularitatile de consum ale cititorului de stiri online si cum pot scrie textele pe web pentru a fi mai usor de citit si vizualizat.

"Acest curs va explica diverse modalitati prin care internautii percep informatia, oferind participantilor cele mai eficiente metode de prezentare si impachetare a stirilor, totul pentru a raspunde obiceiurilor de consum ale utilizatorilor de internet. Cursul prezinta pas cu pas, cele mai importante etape in construirea unei stiri pentru web, asigurand parcurgerea facila a informatiei si in acelasi timp, o experienta atractiva pentru utilizator", potrivit site-ului Media Management Institute.

Pentru participanti inscrierile incep de marti, 12 august, acestia vor completa un formular de pe site-ul www.mediainstitute.ro/index.php?option=com_content&view=article&id=92&Itemid=30.

Fondata in 1961, IFRA este una dintre cele mai mari organizatii de presa din lume, avand in prezent peste 3000 de membri din 70 de tari si 10 birouri regionale.

Creata initial ca o institutie a ziarelor din intreaga lume, IFRA si-a diversificat activitatea in sensul sustinerii business-ului de presa prin programe si trainiguri dedicate "jurnalistilor multimedia" si serviciilor de consultanta pentru publicatiile membre. De asemenea, institutia a dezvoltat sute de studii si analize din industria ziarelor si nu numai, peste 100 de evenimente anual ce aduc in discutie cele mai actuale probleme din domeniu.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri