Cifra de afaceri inregistrata in primul semestru al acestui an reprezinta 81,52% din cifra de afaceri a anului 2007, care s-a ridicat la 2,64 milioane dolari. Pentru intreg anul 2008, Saulea vizeaza afaceri de 5,5 milioane dolari.

La o analiza a rezultatelor defalcate pe fiecare trimestru, se observa ca Q1 al anului 2008 a adus o crestere de 192% fata de perioada similara a anului trecut. In Q2 din 2008 a fost inregistrata o cifra de afaceri mai mare cu 75,22% fata de cea realizata in Q2 din 2007, depasind cu 37,36% estimarile initiale.

“Daca vorbim despre rezultatele financiare ale companiei pe care o reprezint, estimam, pentru S2, o depasire cu 60 % a cifrei de afaceri din S1, in conditiile in care Q4 reprezinta minimum 35% din S2 (avand clienti cu produse de sezon). Obiectivul final pentru anul 2008 este realizarea unei cifre de afaceri de peste 5.500.000 USD, doar din servicii de merchandising”, a declarat Eugen Saulea (foto), director general al BiP Grup.

“In ceea ce priveste oferta de servicii BiP Grup, intentionam sa realizam un upgrade considerabil, cu scopul de a raspunde noilor nevoi generate de piata, realizand, deasemenea, un upgrade al resurselor logistice”, a adaugat Saulea.

Citeste si:

Logistica s-a numarat si printre factorii principali care au crescut cifra de afaceri a primului semestru din acest an, compania detinand in prezent peste 400 de metri patrati de spatii de birouri, un parc auto in plina dezvoltare si echipamente de monitorizare moderne.

Un alt factor care a influentat cresterea cifrei de afaceri pe 2008 este definit de noile servicii dezvoltate anul acesta, cum ar fi: divizia specializata de Retail, cu focus pe marile retele internationale; serviciul de Leasing de Personal, pentru toate tipurile de servicii din segmentul trade marketing si sales support, echipa specializata BIP GRUP ocupandu-se de tot ce inseamna recrutare, formare si evaluare personal, inclusiv de partea administrativa; noua companie din segmentul serviciilor de promovare, Pella Promotion, un nou brand premium, sub numele caruia se ofera servicii specializate de promovare.

“Vom investi, in continuare, in spatii de birouri dotate corespunzator, in parcul auto, precum si in instrumente de evaluare si monitorizare a echipei. In concluzie, parteneriatul cu IMSG a generat o crestere semnificativa a CA a companiei, aducand, pe langa beneficiile de natura materiala, un plus de know-how, pe care echipa noastra il foloseste in relatia cu partenerii actuali si potential”, conchide Eugen Saulea.