Producatorul belgian de bere InBev, prezent si pe piata romaneasca, cauta o noua agentie de publicitate care sa gestioneze contul global al berii Stella Artois, ca urmare a deciziei agentiei Lowe de a renunta la colaborare, dupa 26 de ani, anunta brandrepublic.com.
Decizia agentiei pune capat unuia dintre cele mai fructuoase parteneriate din istoria mondiala a publicitatii. Lowe va gestiona in continuare contul global al berii Becks, aflata in portofoliul InBev.

Stella Artois a fost creata in anul 1981. In acelasi an a inceput si colaborarea dintre Lowe si producatorul belgian de bere, dupa ce Frank Lowe, fondatorul agentiei, a renuntat sa lucreze pentru Collett Dickinson Pearce, pentru a lansa propria afacere.

InBev si-a sporit profitul net cu 8,6%, in al doilea trimestru al acestui an, pana la 542 de milioane de euro, in ton cu estimarile analistilor, si se asteapta la o evolutie financiara si mai buna in a doua parte din 2008.

In luna iulie, InBev a preluat, pentru 52 de miliarde de dolari, producatorul american de bere Anheuser-Busch Cos Inc, intelegerea ducand la crearea celui mai mare producator de bere din lume.

InBev este prezenta in Romania si detine pozitia a treia in industria berii, cu o cota de piata de 23,2% la finalul anului 2007, conform datelor de retail audit MEMRB Romania.

InBev Romania produce marcile Stella Artois, Beck’s, Bergenbier, Lowenbrau si Noroc si importa specialitatile belgiene Leffe si Hoegaarden.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri