Din numarul curent, cititorii The Marketer au acces la cele mai noi articole ale publicatiei americane. Unul din primele articole preluate din AdAge listeaza topul celor mai bine platiti 100 marketeri ai lumii, cu pachetul de beneficii pe care il au.

“Ne bucuram sa putem prezenta exact, nominal, cum arata lista celor mai bine platiti Chief Marketing Officers ai lumii, si care este exact pachetul lor de actiuni si beneficii, pentru a pune in context pachetele oferite la noi. In acelasi timp, dorim sa aratam ce inseamna un studiu de acest fel, realizat la cel mai inalt nivel de documentare, intrucat ne-am saturat de articolele generaliste publicate pana acum in Romania, in care ni se spune ca in medie un marketer sau un CEO are salariul de aproximativ X mii de euro, fara a se da nici un exemplu concret, cu atat mai putin un top de salarii” a declarat Alexandru Raducanu, publisher-ul publicatiilor The Marketer.

The Marketer si Advertising Age iau in considerare realizarea unor proiecte editoriale comune. De asemenea, compania romaneasca este interesata de transpunerea locala a evenimentelor AdAge care se bucura de succes in SUA, adaptandu-le la specificul si zonele de interes ale marketerilor si publicitarilor romani.

Citeste si:

O alta noutate este si parteneriatul semnat cu The Economist astfel incat in fiecare editie a The Marketer se pot citi doua articole de fond din celebra publicatie britanica.

“Sunt increzator ca, prin aceste doua parteneriate, The Marketer va deveni una din cele mai apreciate reviste premium de business din Romania. Produsul a fost dintotdeauna elegant si elitist, insa acum avem acces la resursele globale ale unora dintre cele mai bine cotate publicatii ale lumii” apreciaza publisherul publicatiilor romanesti.