O prima etapa a campaniei va consta intr-un eveniment de lansare si anuntare, urmand ca in etapele urmatoare sa se puna accentul pe consolidarea relatiei cu consumatorul atat printr-o componenta de informare si educare, cat si prin actiuni de fidelizare.
Medicina mobila este un serviciu care a revolutionat industria de profil. Sistemul este in principiu unul de preventie si diagnostic la nivel primar, un instrument care inlatura acea perioada de asteptare ce se instaleaza intre depistarea unor simptome si consultarea efectiva a medicului.
Atunci cand primeste semnale de alarma, pacientul are tendinta de a tergiversa lucrurile, asteptand ca simptomele sa se agraveze. Sistemul Medic4All intervine in acest moment si inlatura suspiciunile sau din contra, trage un semnal de alarma. Diagnosticul se stabileste in baza unui set de analize realizate pe loc si de la distanta, neimplicand deplasarea pacientului.
“Practic ai tot timpul spitalul cu tine prin intermediul clinicii de mana, un dispozitiv extrem de performant care iti ia pana la 8 analize, in 3 minute” afirma Shai Misan, CEO Medic4All.
Odata cu abonarea la Medic4All, fiecarui pacient i se intocmeste o fisa medicala personala disponibila spre consultare online si care poate fi accesata de oriunde si in orice limba.
Echipa implicata in realizarea proiectului de lansare este formata din Monica Botez – PR Manager, Delia Dumitrescu – Senior PR Executive din partea Lowe PR si Shai Misan – CEO Medic4All.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: