Brandient a creat numele Apidava, Di Melio si SuperBee desenand in paralel identitatea de corporatie si de produse pentru producatorul transilvan de miere, intr-un proces care a inclus strategia portofoliului si arhitectura de brand.
Apis Prod s-a infiintat in 1992, cu cei 50 de stupi ai profesorului Victor Mates, pornind ca o mica afacere de familie. Afacerea s-a dezvoltat si a crescut odata cu aparitia marilor lanturi de retail si s-a aliniat cerintelor de productie si calitate ale Uniunii Europene. In 2005, s-a asociat cu partenerii olandezi Honey International B.V. si Trichilia, in prezent exportand 60% din productie.

Pentru a reflecta noile valente si expunerea internationala a producatorului, Brandient a creat numele Apidava – adaugand cuvantul vechi dacic “dava” la radacina “apis” – conferindu-i astfel diferentiere pe piata, fara a aliena partenerii traditionali. Designul identitatii de corporatie Apidava, cuprinzand simbolul albinei stilizate in forma literei “a”, a fost abordat intr-o maniera moderna de designerul Cristian “Kit” Paul, Creative Partner Brandient.

De asemenea, Brandient a creat numele Di Melio, pentru sortimentul premium de miere ecologica de salcam, si numele SuperBee. Identitatea de produs a brandului Di Melio valorifica atributele specifice unui produs bio: natural, autentic, veritabil, curat, rustic, demonstrand traditie, grija si atentia pentru obtinerea mierii. Designerul Cristian Petre, Partener Brandient, a desenat identitatea DiMelio, a revitalizat identitatea brandului traditional Roua Florilor si a desenat pesonajul-albinuta SuperBee, care poate fi regasit pe website-ul de corporatie www.apidava.com.

Brandient este o companie care ofera consultanta in strategie, design si valoare de brand si se ocupa de crearea si cultivarea brandurilor sub semnul valorii ™. Brandient este specializata in crearea si revitalizarea unor proiecte de mare anvergura, printre care: rebrandingul CEC Bank, rebrandingul Domo, al grupului farmaceutic Europharm, al TVR, al Societatii Nationale de Radiocomunicatii Radiocom, al lantului de retail Flanco, al lantului de retail Dedeman, al companiilor Astral, Albalact, Novensys, Smartree, Fabryo, TBI Romania, Ventrust, Ceramica Iasi, etc., precum si crearea brandurilor Fulga, Credisson, Estima, Domenia, Fonomat, Tuca si Asociatii, Qualians, Zuzu, Qfort.
Abonează-te pe

Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »

Despre autor
Wall-Street.ro este un cotidian de business fondat în 2005, parte a grupului InternetCorp, unul dintre cei mai mari jucători din industria românească de publishing online.Pe parcursul celor peste 15 ani de prezență pe piața media, ne-am propus să fim o sursă de inspirație pentru mediul de business, dar și un canal de educație pentru pentru celelalte categorii de public interesate de zona economico-financiară.În plus, Wall-Street.ro are o experiență de 10 ani în organizarea de evenimente B2B, timp în care a susținut peste 100 de conferințe pe domenii precum Ecommerce, banking, retail, pharma&sănătate sau imobiliare. Astfel, am reușit să avem o acoperire completă - online și offline - pentru tot ce înseamnă business-ul de calitate.

Te-ar putea interesa și:



Mai multe articole din secțiunea Media & Pub »


Setari Cookie-uri