“Ii propunem pe cei mai interesanti oameni din advertising-ul autohton. Si in fiecare an ceilalti participanti la festivalurile de profil sunt impresionati de valoarea juratilor nostri. In selectia noastra punem destul de putin pret pe supralicitarea personalitatii unor oameni din industrie si incercam sa punem accent pe cei care aduc lucruri inovatoare”, a spus Teodora Migdalovici.
Corina Bernschutz va juriza lucrarile participante la sectiunea “Creative Media”, in timp ce Razvan Capanescu va fi jurat la sectiunea “TV/Cinema, Print, Outdoor si Radio”.
“Romania are o dinamica fantastica, are foarte multe de spus pe planul advertisingului, si este o piata importanta din punct de vedere creativ. E un pas important pentru imaginea si pentru dezvoltarea acestei industrii”, a declarat Corina Bernschultz.
La randul sau, Razvan Capanescu se asteapta ca acest festival sa-I confirme un sistem de evaluare a creatiei.
“Odata am asteptari de confirmare din partea agentiei noastre, Publicis. Ca membru al juriului, in primul rand voi identifica trenduri. In al doilea rand, as vrea ca acest festival sa-mi confirme un sistem de evaluare a creatiei, noi practic vom evalua creatii. Presedintele juriului ne va da directiile spre care ne vom orienta si o sa-mi placa foarte mult sa aflu ca reperele noastre se indreapta poate spre aceeasi directie”.
Cei doi se alatura astfel lui Dragos Grigoriu (presedinte TEMPO), Alinei Gavrila (Creative Director si Managing Partner la Gavrila&Asociatii) si lui Zoltan Szigeti (presedinte al holdingului media thegroup), care au fost selectati, in ultimii doi ani, pentru postura de “judecator” la evenimente precum Eurobest si Dubai Lynx.
Totodata, studentii Gradinitei-Scoala Alternativa de Gandire Creativa vor reprezinta Romania in contextul competitiei pentru Young Creatives lansata la aceasta editie a festivalului.
Premiile Eurobest, festival ajuns la cea de-a 21-a editie, se decerneaza in fiecare an, celebrand excelenta in creativitatea europeana.
Editia din acest an se va desfasura in perioada 1-3 decembrie, la Stockholm si va fi dublata, in premiera, de seminarii.
Categoriile competiei sunt: Print, Outdoor, TV/Cinema, Radio, Interactive advertising, Direct, Integrated, Sales Promotion si Media. Competitia este evaluata de creativi din agentii de advertising europene.
Citeste si:
Calculator Salariu: Află câți bani primești în mână în funcție de salariul brut »
Te-ar putea interesa și: